Ga naar inhoud


Onderhoud sat4all server


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder
1 uur terug, Tonskidutch zei:

welke nu weer anders weergegeven worden....

Dat is gedaan vanwege de weergave op mobiele devices zoals een ipad. Daar zat ie ook rechts en dat paste niet goed.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ik ondervind volgend probleem met de site sinds de nieuwe update

wanneer ik https://www.sat4all.com/forums/ in voer via mijn mobiele telefoon krijg ik geen sat4all maar een witte pagina met een soort computertaal te zien.

het begint met:

<?php

/**

 * @brief   Pubic bootstrap

 * @author   <a

 

ga ik in google .com/search?q=sat4all dan kan ik wel het forum zien als ik druk op een keuze   maar druk ik op home bovenaan het forum dan krijg ik weer het zelfde bericht als hierboven vermeld

 

is dit te verhelpen?

p.s.: op mijn computer werkt het prima

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, wolverine zei:

Welke browser gebruik je op je mobiel? 

 

Hier werkt het op de android smartphone perfect via chrome.

 

vreemd,

gebruik een samsung met android via chrome en heeft tot de update prima gewerkt.

als ik via het  emailbericht dat ik van jouw bericht kreeg op ga na bericht klik werkt het wel , maar klik ik dan bovenaan de pagina op home is het weer mis

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op zowel de Aaifoon en Android 9.0 Chinees géén enkel probleem...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Michel zei:

Ik kan jouw probleem niet nabootsen en zo wordt het vreselijk lastig het op te lossen.

 

Michel

hoi,

 

ik weet niet of er de afgelopen nacht iets is veranderd, maar toen ik om 04.00 opstond om naar mijn werk te gaan,

merkte ik dat de storing verdwenen was en ik via de mobiel gewoon naar de site kon.

 

tot op dit moment werkt het nog steeds perfect,

iedereen bedankt voor het mee denken.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Dank voor het beheer van deze site/hardware. Kan niet vaak genoeg herhaald worden.. (vind ik)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
3 uren geleden, de vrije fries zei:

hoi,

 

ik weet niet of er de afgelopen nacht iets is veranderd, maar toen ik om 04.00 opstond om naar mijn werk te gaan,

merkte ik dat de storing verdwenen was en ik via de mobiel gewoon naar de site kon.

 

tot op dit moment werkt het nog steeds perfect,

iedereen bedankt voor het mee denken.

 

Nee, er is niets veranderd, maar ik ben wel blij dat het weer werkt bij jou!

2 uren geleden, MySat zei:

Michel,

 

Dank voor het beheer van deze site/hardware. Kan niet vaak genoeg herhaald worden.. (vind ik)

 

Dank je, maar het mooiste compliment vond ik het voor de eerste keer achterblijven van commentaar op de nieuwe layout. Ik ben blij dat het in de smaak valt. Simpel, vrolijk en een knipoog naar de oude blauwe kleur van hoe het hier 20 jaar geleden ooit was :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...