Ga naar inhoud


Storing op de site verholpen


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Helaas is er afgelopen nacht een storing ontstaan die ik door vakantie niet eerder opgemerkt heb.

De storing is nu opgelost, dus ik wens jullie weer veel plezier op het forum :)

 

Mvg,

 

Michel

  • Bedankt 2

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vroeg mij al af of ik de enige was die er hinder van ondervond en was al locaal aan het zoeken of ik een issue zou hebben. 

En out of the blue het forum was er weer. 🤣👍🏼👍🏼

CA039CF2-6BD3-40B3-9BFF-68F64B6815CD.jpeg

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat het weer werkt!

Thx Michel!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
1 uur geleden, edbe zei:

gelukkig,  kan ik lekke ter alles rustig lezen 

 

Alsof dat een drama zou zijn als deze site op de ene of andere dag uit de lucht zou zijn.🤢

Satelliet tv heeft in de Benelux toch geen toekomst meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jammer dat je dat zo opvat.

Niet alleen Satelliet tv maar ook de tv via de kabel is een uitloop model, hoofdzakelijk door het business model en bedroevende programma aanbod van de tv zenders.

 

Toch wordt dit forum elke dag door een grote groep lezers bekeken, het voldoet nog steeds aan een behoefte.

 

Buiten de Benelux zijn er nog steeds veel Canaldigitaal / satellietkijkers.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, patje7of9 zei:

 

Alsof dat een drama zou zijn als deze site op de ene of andere dag uit de lucht zou zijn.🤢

Satelliet tv heeft in de Benelux toch geen toekomst meer.

 

Je kunt ook overdrijven...  iets met glas half leeg dan maar.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn nog andere kanalen dan die benelux rotzooi  van CD NL en TVV ook hoor

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
35 minuten geleden, ceesv zei:

Toch wordt dit forum elke dag door een grote groep lezers bekeken, het voldoet nog steeds aan een behoefte.

 

Buiten de Benelux zijn er nog steeds veel Canaldigitaal / satellietkijkers.

 

Omdat het ook het enige Nederlandstalige forum die overgebleven is, al die andere zijn er jaren geleden ermee gestopt of er zit geen kat erop.

Voor Nederlander/Vlaming heb je geen andere alternativen dan naar hier te komen als u recent wat info over satelliet wilt.

En als Canaldigitaal in 2022 het gebruik via softcam onmogelijk maakt ben ik benieuwd hoeveel gebruikers er hier nog gaan overblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, patje7of9 zei:

Voor Nederlander/Vlaming heb je geen andere alternativen dan naar hier te komen als u recent wat info over satelliet wilt.

En die behoefte is er tot op heden nog steeds, gezien de dagelijkse bezoekers.

Niemand kan de toekomst voorspellen, ook niet met betrekking tot de "bekabelde" aansluitingen.

Ook die zullen steeds meer beperkingen gaan opleggen tegen oplopende kosten.

 

Gelukkig is de storing verholpen, en kan er weer informatie worden uitgewisseld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
18 minuten geleden, patje7of9 zei:

 

Omdat het ook het enige Nederlandstalige forum die overgebleven is, al die andere zijn er jaren geleden ermee gestopt of er zit geen kat erop.

Voor Nederlander/Vlaming heb je geen andere alternativen dan naar hier te komen als u recent wat info over satelliet wilt.

En als Canaldigitaal in 2022 het gebruik via softcam onmogelijk maakt ben ik benieuwd hoeveel gebruikers er hier nog gaan overblijven.

 

Te veel azijn gedronken?

  • Haha 2

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, patje7of9 zei:

 

Alsof dat een drama zou zijn als deze site op de ene of andere dag uit de lucht zou zijn.🤢

Satelliet tv heeft in de Benelux toch geen toekomst meer.

 

 

moet je wel goed de Quote overnemen

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, patje7of9 zei:

 

Alsof dat een drama zou zijn als deze site op de ene of andere dag uit de lucht zou zijn.🤢

Satelliet tv heeft in de Benelux toch geen toekomst meer.

 

 

Dan vraag ik me echt af waarom je dit forum nog bezoekt. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, patje7of9 zei:

 

Omdat het ook het enige Nederlandstalige forum die overgebleven is, al die andere zijn er jaren geleden ermee gestopt of er zit geen kat erop.

Voor Nederlander/Vlaming heb je geen andere alternativen dan naar hier te komen als u recent wat info over satelliet wilt.

En als Canaldigitaal in 2022 het gebruik via softcam onmogelijk maakt ben ik benieuwd hoeveel gebruikers er hier nog gaan overblijven.

Ook dat klopt niet. Er is nog wel een ander Nederlandstalig forum.

 

Sattelliet TV zal pas verdwijnen als Internet TV een zeer goedkoop tot gratis alternatief is geworden.

 

Maar fijn dat het forum weer hersteld is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, patje7of9 zei:

 

Alsof dat een drama zou zijn als deze site op de ene of andere dag uit de lucht zou zijn.🤢

Satelliet tv heeft in de Benelux toch geen toekomst meer.

 

Ook buizenradio's niet en toch blijven die fora best wel actief voor een product dat al lang niet meer te koop is in de reguliere handel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...