Ga naar inhoud


Storing op de site verholpen


Michel

Aanbevolen berichten


Gast patje7of9
14 uren geleden, minplus zei:

Ook dat klopt niet. Er is nog wel een ander Nederlandstalig forum.

 

De enige andere Nederlandse forum die ik ken is luxsat.

Waar ook bijna geen kat op zit en de moderator nog niet eens wist wat Multistream zenders zijn op Eutelsat 5W.🤭

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, patje7of9 zei:

 

De enige andere Nederlandse forum die ik ken is luxsat.

Waar ook bijna geen kat op zit en de moderator nog niet eens wist wat Multistream zenders zijn op Eutelsat 5W.🤭

 

Daarom moet je op Sat4All zijn

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
4 uren geleden, patje7of9 zei:

 

De enige andere Nederlandse forum die ik ken is luxsat.

Waar ook bijna geen kat op zit en de moderator nog niet eens wist wat Multistream zenders zijn op Eutelsat 5W.🤭

 

 

Geen zorgen, van ons krijg je in ieder geval een 10 voor negativiteit ;)

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2021 om 15:45, patje7of9 zei:

 

....Omdat het ook het enige Nederlandstalige forum die overgebleven is, al die andere zijn er jaren geleden ermee gestopt of er zit geen kat erop....

 

Echt niet waar.

We hebben ook nog de "🦆" (eend) en de Fun .

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi @Michel

Sinds een dag of 2 kan ik niet meer op jullie site inloggen via mijn mobieltje (vanaf de pc lukt het wel (anders kan ik dit bericht niet posten)

Ik krijg op mijn mobieltje het volgende te zien:

 

<?php

/**

* @brief     Public bootstrap

*@author   <a href='https:/www.invisioncommunity.com`>Invision Power Services, Inc.</a>

*@copyright   (c) Invision Power Services, Inc.

*@License    Https://www.invisioncommunity.com/legal/standards/

*@package    Invision Community

*@since        18 Feb 2013

*/

\define(`REPORT_EXCEPTIONS',TRUE);

dan een dollarteken_SERVER['SCRIPT_FILENAME`]    =_FILE_;

require_once `init.php`;

\IPS\Dispatcher\Front: : i()->run();

 

Nou beste Michel, ik snap er geen jota van; ik kan dus niet meer inloggen vanaf mijn mobieltje, vanaf de pc gaat het gelukkig wel.

 

Weet jij wat al die onzin betekent (en hoe ik het moet oplossen)?

 

Groeten,

D-box

 

(P.S. ik heb nog nooit op die site van Invision gezeten)

 

 

 

 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Cache legen. Ik denk dat je tijdens de upgrade van debian 10 naar 11, waar ook php even down was, deze site op je mobiel hebt bezocht.

Deze site draait op invision community software.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt man!

 

Groetjes,

D-box

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

En zeldzaam.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
7 uren geleden, Miauw zei:

Ik moest mijn wachtwoord aanpassen via mobiel op wifi.

 

Dat is met zekerheid niet het geval. Je moest vanaf vandaag inloggen met je e-mailadres in plaats van je username. Dat kon eerder ook al, maar nu is het verplicht. Inloggen met een voor iedereen zichtbare username is een veiligheidsrisico.

 

Het rangen systeem is in deze versie compleet op de schop gegaan. Ik kon kiezen voor behouden van het oude systeem zonder features om nog iets te kunnen wijzigen, of het nieuwe systeem. Dat laatste heb ik gekozen omdat dat een veel eerlijker en Interactiever systeem is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat is de functie van dat handje zo plotseling?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...