Ga naar inhoud


Nieuw: VIP leden


Michel

Aanbevolen berichten

On 5/10/2020 at 7:42 PM, Con said:

Echt als een soort donderslag een V.I.P. status gekregen.

Heb ceesv (met pm ) eerst gevraagd of dit wel juist is

Uiteraard is dit wel juist... Jij bent toch een van de leden die altijd klaar staat om je kennis te delen, en waar nodig je in een probleem van een ander te bijten totdat het is opgelost? Ik vind dus dat jij het gewoon hebt verdiend...

 

Ik voel mij ook vereerd dat ik deze status heb gekregen, en ik hoop dat ik "mijn status eer aan mag doen" 🙂 .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 hour ago, Big fellow said:

Uiteraard is dit wel juist... Jij bent toch een van de leden die altijd klaar staat om je kennis te delen, en waar nodig je in een probleem van een ander te bijten totdat het is opgelost? Ik vind dus dat jij het gewoon hebt verdiend...

 

Ik voel mij ook vereerd dat ik deze status heb gekregen, en ik hoop dat ik "mijn status eer aan mag doen" 🙂 .

Normaal en dat is vrijwel op alle websites waar ik kom zijn V.I.P. members mensen die de site financieel steunen, daarom zijn ze namelijk ook V.I.P. geworden. Dit is dus dan ook de eerste website die deze status gratis geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Penthe said:

In welke wereld leef jij? Alles draait om geld.

Blijkbaar een totaal andere wereld dan jij....?

Ik zie waarde in niet-materiele dingen... Zo te lezen zie jij dat niet...?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me met een flink deel van de VIP members niet meten, maar dacht dat ik over al die jaren ook wel mijn steentje had bijgedragen met 5260 berichten?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 11-5-2020 om 23:08, Alex1970 zei:

Ik kan me met een flink deel van de VIP members niet meten, maar dacht dat ik over al die jaren ook wel mijn steentje had bijgedragen met 5260 berichten?

 

moet je daar jaloers op zijn....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
14 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nou schaf die VIP status maar af hoor.

Haat en nijd over een VIP status is al in het zoveelste topic opgedoken als oneigenlijk off-topic commentaar.

Ik pas ervoor. Schrijf mij maar uit @Michel

 

Wie is de volgende in de rij?

De bedenker van deze "VIP" status moet zich toch beginnen afvragen wat hij ermee begonnen is.

Die zogezegde privé clubs die VIP leden kunnen aanmaken zal er ook niet van komen zeker.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 4-5-2020 om 19:12, Michel zei:

Leden die ons positief zijn opgevallen door ofwel langdurige hulpvaardigheid, ofwel het veelvuldig plaatsen van waardevolle content, ofwel een combinatie van al deze factoren, verstrekken wij vanaf heden de VIP-status. Daarmee willen wij onze dankbaarheid voor hun lange, soms al bijna 20 jaar lange, bijdrage aan dit forum uitspreken. 

Het is allereerst een dank je wel aan leden die zich voortdurend inzetten voor dit forum.

Vele vragen zijn beantwoordt en problemen opgelost dank zij de tijd die zij in dit forum hebben gestoken.

 

Helaas blijken sommige andere leden de positieve bijdragen over het hoofd te zien en gaan kritiek leveren op bijdragen die in hun ogen "fout" zijn, daarbij wijzend op de VIP status.

 

Ik ken leden die nooit fouten maken.....

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"de grootste fout die sommige mensen maken, is door te zeggen dat zij nooit fouten maken"

 

"Wie nooit fouten maakt, maakt meestal niets"

 

"Fouten hebben, en die niet verbeteren, dat is pas fouten hebben."

 

etc. etc.

Fouten maken we allemaal, het getuigt van een sterk karakter om deze fouten ook te erkennen.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik vind het een leuke zet van S4A; gewoon een blijk van waardering voor de members die iedereen helpen.

@VIP leden: hartelijk dank voor jullie jarenlange inzet.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...