Ga naar inhoud


Nieuw: VIP leden


Michel

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Mimisiku zei:

Er is een aantal jaar geleden een poll gestart door Michel waarin kon worden gestemd wat moest blijven,

indien je geen eigen subforum hebt kun je beslist toch alle vragen satelliet gerelateerd kwijt op sat4all!

 

57 minuten geleden, Zilverhippie zei:

maar geen subforum over pcie-kaarten.

dat is juist

 

Maar heeft patje7of9 ons VIPs nu op de korrel (in het vizier) of gaat het om algemene kritiek op het forum gezien zijn eerste reactie hier? Dan is die reactie sowieso misplaatst als het om een VIP gaat.

ik heb niemand gevraagd om mij VIP te maken en ik constateer dat een aantal reacties boven normaal gaan => want een lintje of schouderklopje is een ouderwets gebruik dat je gewoon kunt accepteren of kunt negeren.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met grote vreugde heb ik kennis genomen van mijn nieuwe VIP-status.

Ontroering heeft zich van mij meester gemaakt, bijna net zo mooi als een een lintje van Willem.

 

Ik zal mijn VIP-badge met gepaste trots dragen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier ter vermaak en ontspanning op het forum en bij een hobby-technisch probleem kijk ik rond in de onderwerpen.

Staat het er niet bij, dan vraag ik het.

De gehele VIP-status zal mij niet bekoren en wat er achter de schermen gebeurd zal iets voor moderatoren zijn om alles in goede banen te leiden.

..met andere woorden, het zal mij een grote biet zijn.

 

..maar ja, het zal voor de forumeigenaar wel een leuk spelletje ter vermaak zijn.

20 jaar geleden ben ik er achter gekomen dat het alleen maar een verdeel en heers situatie schept en heb ik dat uit mijn eigen fora gesloopt..

 

...de reactie van Tonskidutch spreekt boekdelen.. 🤮

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

Maar heeft patje7of9 ons VIPs nu op de korrel (in het vizier) of gaat het om algemene kritiek op het forum gezien zijn eerste reactie hier? Dan is die reactie sowieso misplaatst als het om een VIP gaat.

ik heb niemand gevraagd om mij VIP te maken en ik constateer dat een aantal reacties boven normaal gaan => want een lintje of schouderklopje is een ouderwets gebruik dat je gewoon kunt accepteren of kunt negeren.

 

Enfin.. succes er mee. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me zelfs verbaasd dat juist Ík de eer toebedeeld heb gekregen. Toegegeven: ik help (belangeloos) iedereen die daarom vraagt en nodig regelmatig mensen uit om de boel ter plekke te restaureren. Ik ben regelmatig vrij kritisch en uit dat (soms zelfs) makkelijk. Ben zelfs een tijd van dit board verbannen geweest!!

 

Ben er dus stilletjes een beetje beduusd van. Maar ik zal de VIP status respectvol hanteren.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
8 uren geleden, patje7of9 zei:

 

Binnenkort ga je hier nog lidgeld moeten betalen om bepaalde subforum gedeelte te mogen lezen.🤮

Nee dank u, dan zal ik wel naar het bekendste Duitse forum gaan waar veel meer informatie en info te vinden is dan hier.

Er is zelfs hier GEEN subforum gedeelte voor satelliet via PCIE-kaarten.

 

 

 

Azijnpisser 😜

 

Kan me niet herinneren dat jij of iemand anders ooit om een dergelijke forum gevraagd heeft.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4All hartelijk dank voor de vip status die jullie mij toegekend hebben.

 

Ik voel mij daarover wel wat schuldig want ondanks dat ik al sinds 2002 aanwezig ben hier op dit prachtige forum is mijn inbreng inmiddels geminimaliseerd.

Dit heeft alles te maken met mijn overstap begin 2019 naar streaming content delivery over the internet.

De schotel en ontvanger zijn op ons huisadres inmiddels zelfs helemaal verwijderd. (rotor defect tgv vermoedelijk blikseminslag)

Dat ging me toch wel door een hard bot maar de realiteit was dat we hem ook niet meer gebruikten.

Enkel op de camping staat nog een sat opstelling met 4 posities waar we nog dankbaar van de diverse FTA kanalen genieten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardig idee om trouwe leden (volgens een bepaald criterium) wat extra opties te geven, waarbij punt 3 m.i. natuurlijk het enig echt serieuze is en meteen ook gevoelig voor problemen.

Succes.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

wat zijn eigenlijk die zwarte bollekes in ons profiel?

een nieuwe optie?

 

hier met de vrije fries als voorbeeld, niet als onderwerp

Screenshot_7.png

 

 

de vrije fries heeft vijf bollen, maar is nog wel Sat4all Freak.

Zelf heb ik meer dan 5000 berichten en wel zes bollen, maar ik ben nog wel Sat4all Core Member.    

(Dat ben ik geloof ik al zo'n tien jaar.... )

 

Gaat die overgang in titels niet automatisch? 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vermoedelijk zijn die titels ooit bij een migratie 'hard' in sommige profielen terecht gekomen. Wanneer er een titel 'handmatig' ingevuld is, dan kan het niet meer automatisch worden overschreven.

 

Als het je stoort lk stuur me gerust een PM, dan pas ik het graag aan. Bij jullie nu al gedaan Noordzee en de vrije fries.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt als een soort donderslag een V.I.P. status gekregen.

Heb ceesv (met pm ) eerst gevraagd of dit wel juist is

voordat ik "en public" een reactie zou geven.

 

Ik doe hier niets meer als een "normaal" mens zou moeten

doen, elkaar helpen zonder dat daar iets tegenover moet

staan. Maar blijkbaar, en dat is jammer, is dat tegenwoordig

niet meer echt gemeengoed,  maar werpt toch vruchten af.

 

Ik raakte door deze "promotie" geëmotioneerd, wat ik van

mijzelf totaal niet had verwacht.

 

Kortom, dank voor de onverwachte dankbetuiging en ik ga

gewoon door met alles waar deze waardering aan ten

grondslag ligt.

 

Immers Sat4all bekijk ik een aantal keren per dag en is

(goed beschouwd) een onderdeel van mijn leven geworden.

 

Maar laat ik bij deze dan ook iedereen bedanken die mij

behulpzaam waren. En dat zijn er best wel veel. En laten

we vooral de humor niet vergeten wat altijd wel een extra

leuke stempel drukte op het bezoek alhier.

 

En als laatste zeg ik dan maar; samen zijn we sterk en laten

we er allemaal iets moois van blijven maken, mild en met

een hoog gedoogfactor.

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...