Ga naar inhoud


Gepland onderhoud 6 en 7 november.


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

In de nacht van 5 op 6 november en in de nacht van 6 op 7 november wordt er in het datacenter waar de sat4all server staat, gepland onderhoud gepleegd. Hierdoor zal er tussen 22:00 – 06:00 door een stroomonderbreking ongeveer een half uur downtime ontstaan.

 

Hopelijk komt ons oude beestje daarna ook weer gewoon online ;)

 

Ps: Ja er is een (software/data) backup, nee er is geen hardware backup (geen budget).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Michel,

 

 

Zo iets had ik ook in gedachten, het is veel minder als vroeger met de prijzen.

 

Vroeger betaalde ik altijd via via Amsterdam 😂 ..... ,  ik wist dat het bij jou terecht kwam.

 

We hebben altijd nog veel leden hier op het forum, dus jongen's en meisje's, help even mee het potje te vullen.

 

 

M.vr.gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frans B,

 

Citaat

Ik zou zeggen : laat leden en niet leden een bedrag overmaken en doorgaan!. Ik doe mee!I

 

Dat bedoel ik ook, niet leden hoeven niets betalen, die kunnen alleen maar kijken en later lid worden als ze iets meer willen !

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het echt nodig om een 2e server te hebben?  Het is leuk dat een aantal mensen meteen met de portemonnee staat de zwaaien maar een paar uur downtime in het midden van de nacht is niet het einde van de wereld.

 

En inderdaad net zoals de parasol zegt, stel dat de hardware stuk gaat kun je net zo goed voor een paar tientjes tijdelijk een vps inzetten.

 

Ik ken de load van deze boardsoftware niet maar ik kan me niet voorstellen dat er zware hardware eisen zijn.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rinspanje,

 

 

Citaat

Hoe kan ik dan bv 20 euro geven via paypal?

 

 

Ik heb daar ook niets mee, o.a. paypal en de andere opties.

 

Aparte optie voor mij is van eigen bank tot een andere bank, met andere woorden een aparte rekening aanvragen bij een bank.

Werk en privé moet je altijd gescheiden houden !

 

En, misschien wordt het tijd t.z.t. een nieuw topic te starten want het wordt hier wel druk.

 

Maar @Michel is de baas, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2019 om 09:43 zei Michel:

In de nacht van 5 op 6 november en in de nacht van 6 op 7 november wordt er in het datacenter waar de sat4all server staat, gepland onderhoud gepleegd.

wordt er eindelijk eens stof geveegd? :grin:

ik ken nog wel wat schoonmaakbedrijven

 

mooi dat het 's nachts plaats vindt!

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx,

 

Citaat

Ik ken de load van deze boardsoftware niet maar ik kan me niet voorstellen dat er zware hardware eisen zijn.

 

Dat denk ik ook, daarom vroeg ik wat het bedrag zo ongeveer zou moeten zijn, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

naar de uroloog

happy_001.gif

Op 24-10-2019 om 09:43 zei Michel:

In de nacht van 5 op 6 november en in de nacht van 6 op 7 november wordt er in het datacenter waar de sat4all server staat, gepland onderhoud gepleegd. Hierdoor zal er tussen 22:00 – 06:00 door een stroomonderbreking ongeveer een half uur downtime ontstaan.

 

Hopelijk komt ons oude beestje daarna ook weer gewoon online ;)

 

Ps: Ja er is een (software/data) backup, nee er is geen hardware backup (geen budget).

 

terug on topic

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...