Ga naar inhoud


Storing op de site verholpen


Michel

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Mimisiku zei:

Maar wat is de functie van dat handje zo plotseling?

Je kan nu punten verdienen tot je de volgende rang bereikt.

En voor wat? 

Om een nog grotere ego the hebben.

Het lijkt alsof dat je hier in een kleuterschool zit.

De inspiratie is hier ook ver te zoeken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Michel zei:

Inloggen met een voor iedereen zichtbare username is een veiligheidsrisico.

 

En inloggen met je email adres niet?  Ik hecht meer waarde aan mijn email adres dan aan een username die ik op 1 forum gebruik.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh!! Met 6.2k berichten ben ik een nieuweling? Lijkt me niet helemaal te kloppen :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
19 minuten geleden, Codx zei:

 

En inloggen met je email adres niet?  Ik hecht meer waarde aan mijn email adres dan aan een username die ik op 1 forum gebruik.

Je e-mailadres ziet toch geen mens. Je scherm naam wel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Michel zei:

Je e-mailadres ziet toch geen mens. Je scherm naam wel.

 

Stel dat je email adres ergens op een spam lijst staat en dat komt best vaak voor.  Dan wordt het inloggen dus eerder onveiliger want een grotere groep heeft het email adres dan de schermnaam.   Tevens is er meer correlatie mogelijk (minder privacy) omdat een email adres vaak voor meerdere accounts gebruikt wordt. 

 

Bovendien je voert een belangrijke wijziging door zonder niet ingelogde users in te lichten, straks weet 40% ineens niet meer hoe ze moeten inloggen of mensen die nog een oud email adres aan de account hadden hangen waarvan ze amper weten dat het bestaat. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat mag je dan even uitleggen want dat klopt m.i. niet.

 

Het enige dat veranderd is, is dat je voortaan niet meer kunt inloggen met je schermnaam, omdat iedereen die kan zien en daarmee al de helft van je inloggegevens in handen heeft. Een e-mailadres dat jij voor sat4all gebruikt kan niemand zien en is dus veiliger.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
4 uren geleden, Mimisiku zei:

Joh!! Met 6.2k berichten ben ik een nieuweling? Lijkt me niet helemaal te kloppen :)

 

Dat geldt ook voor mij en voor Ceesv ;)

 

Het nieuwe ranks & badges systeem werkt op basis van waardering, activiteit, behulpzaamheid etc, waar het oude systeem alleen maar naar het aantal geplaatste berichten keek. Nu hadden we hier in het verkleden een aantal figuren die dan maar gewoon veel onzin gingen posten om op die manier zo snel mogelijk aan een hoogst mogelijke ranking te komen.

 

Helaas is het een niet compatibel met het ander en moesten we een keuze maken. Dit systeem heeft binnen deze forum software de toekomst, het ander niet en was dus sowieso een aflopende zaak. Ik kan helaas geen rankings maken op basis van het aantal in het verleden geplaatste berichten, die optie is er simpelweg niet.

 

We zullen het er dus mee moeten doen. Het voordeel is dat dit systeem wel veel eerlijker en reeler is.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, Ik heb een oude agenda uit de kast getrokken waar mijn oude E-mail adres nog instond, ik vind het prima zo.

Deert mij niet dat ik anders moet inloggen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wij mods komen altijd pas op plaats 2, onze leden op de hoogste trede van het podium, plaats 1.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn dus ook badges. Ik heb er drie, die "zeldzaam" zouden zijn.  Voor één week, één maand en een jaar. 

Die badges zijn zover ik aanzien alleen zichtbaar in mijn profiel. En als je op de forumnaam klikt. 

 

OK, ik post nu dit bericht en ik heb er meteen drie badges bij : Posting Machine, First Post en Colloborator. Al deze drie badges zijn ook zeldzaam.  

Maar mijn badge One Year heb ik weer moeten inleveren. 

Je kunt dus ook badges kwijtraken. 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aan de vertaling wordt nog gewerkt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je verder gaat kijken in je profiel, blijkt dat je die badge One Year niet kwijt bent, maar dat alleen de laatste vijf badges getoond worden bij het klikken op iemands forumnaam. 

 

IK ben nu dus een beginneling, hieronder staat wat je kunt worden: 

Nieuwkomer

  • Beginneling

    Verdiende 6 juni 2001

  • Nieuwkomer

    Nieuwkomer

    Nog geen verdiend

  • Pupil

    Pupil

    Nog geen verdiend

  • Verkenner

    Verkenner

    Nog geen verdiend

  • Enthousiasteling

    Enthousiasteling

    Nog geen verdiend

  • Vaak hier

    Vaak hier

    Nog geen verdiend

  • Rijzende ster

    Rijzende ster

    Nog geen verdiend

  • Zeer ervaren

    Zeer ervaren

    Nog geen verdiend

  • Mentor

    Mentor

    Nog geen verdiend

  • Veteraan

    Veteraan

    Nog geen verdiend

  • Grootmeester

    Grootmeester

    Nog geen verdiend

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...