Ga naar inhoud


ET4000, alleen CCcam 230 werkt goed, andere versies niet.


guesswho

Aanbevolen berichten

Betreft ET 4000 met OpenPLI image

Met CCcam 230 wordt mijn CD kaart herkend,en werkt prima, maar met een andere versie CCcam zoals 221 en of handmatig 214 geinstalleerd, wordt CD kaart niet meer gelezen. Het lijkt of de cardreaders niet meer herkend worden.

Heeft iemand hier ervaring mee, en weet iemand een oplossing hiervoor.

Bij voorkeur gebruik ik CCcam214

 

met vriendelijk groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien voor een seca 2 kaart ...

 

 

En waarom zou je dan naar een lagere versie 2.14 gaan als 2.30 goed werkt, of doe je nog meer ''dingen'' met CCcam ;) Hier werkt 2.30 juist prima voor een Ziggo en CDS kaart, met de lagere versie 2.21 moest ik iedere keer CCcam herstarten of zapte slecht over gecodeerde zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties,

 

Met de rechten op 755 heb ik al goed ingesteld, maar ziet geen kaart, wel is de client van de Dreambox in cccam info zichtbaar.

De reden dat ik bij voorkeur cccam 214 gebruik, is dat cccam 230 waarschijnlijk een backdoor heeft zoals het in verschillende forums vermeld wordt.

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kaarsenbril

De reden dat ik bij voorkeur cccam 214 gebruik, is dat cccam 230 waarschijnlijk een backdoor heeft zoals het in verschillende forums vermeld wordt.

 

 

Als ik mij nog herinner uit vroegere topics hier, heeft Canal Digitaal rond augustus 2011 van een redelijk aantal mensen van wie hun kaart zich in een cccamserver omgeving bevond, hun kaart blijvend gedeactiveerd en hen een brief gestuurd. Toen bestond Cccam 2.3.0 nog niet. Ofwel zit er al vroeger een backdoor in, ofwel verkrijgen ze hun info via een andere weg. aangepast door kaarsenbril
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...