Ga naar inhoud


Afscheid als moderator op sat4all !


Puch

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Met dit bericht wens ik mijn afscheid als moderator op sat4all aan te kondigen.

Het waren 11 heerlijke jaren, maar omwille van andere persoonlijke activiteiten kan ik de tijd niet meer vinden om mijn taak als moderator naar behoren uit te voeren. Ik blijf uiteraard regelmatig dit forum bezoeken en waar ik kan de leden helpen met hun vragen.

 

Bedankt aan het moderator team voor de jarenlange samenwerking en het vertrouwen.

 

Grtz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

bedankt voor je inzet , als moderator heb je veel bijgedragen aan het forum , thx

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puch , bedankt!!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat weet misschien niet iedereen, maar volgens mij was Puch de langst aangebleven moderator op sat4all.

 

Ik vind het dan ook heel erg jammer dat hij afscheid neemt, maar hij heeft ons al laten weten dat hij zeker niet stil gaat zitten want hij heeft inmiddels genoeg andere hobby's :)

 

Puch nogmaals bedankt!!!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Puch, bedankt voor je ondersteuning en veel plezier met je nieuwe uitdaging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als streekgenoot , bedankt voor het mooie werk ! Het ga je goed in je nieuwe uitdagingen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet misschien niet iedereen, maar volgens mij was Puch de langst aangebleven moderator op sat4all.

 

Voor de correctheid, ik ben de op 1 na de langst aangebleven moderator. Matcheless draagt die titel met 2 weken verschil :D

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...