Ga naar inhoud


VU+ player nu tijdelijk gratis in de Apple Appstore


ieskorp

Aanbevolen berichten


Bedankt voor de tip,net installed en werkt prima !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD zenders worden niet ondersteund dus die worden niet weergegeven dat ligt niet aan je lijst

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideale app. Zeker aanbevolen deze te downloaden, al was het alleen al voor gebruik voor 'later'..

Overigens worden HD zenders inderdaad niet ondersteund, maar met het oog op de resolutie van bv mijn iphone 4 heb ik die toch niet nodig!

Als oplossing heb ik een boeketje 'IOS' gemaakt, met daarin de SD zenders die ik graag wil kijken.. :)

..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

 

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van een VU+ Duo (al enige tijd)

Heb altijd maar 1 kabel aangesloten op de VU+

 

Nu dat deze app te verkrijgen was heb ik ook maar een tweede kabel aan gesloten op de vu+.

Ik heb tuner A ingesteld op DISEqC A/B/C/D  19.2 , 23.5, 28.2 en 13.0  (zo keek ik altijd )

 

Tuner B is nu ingesteld op ingesteld op DISEqC A/B/C/D 19.2 , 23.5, 28.2 en 13.0  dus het zelfde als tuner A

 

IS dat goed??

 

Maar als ik nu op de ipad kijk heb ik gewoon beeld.

Maar als ik op de ipad naar een andere zender schakel dan schakeld mijn vu op de tv ook naar die zender. 

Ik kan dan WEL weer van de naar een andere zender zappen zonder dat de ipad overschakeld. 

 

Heb ik iets niet goed staan?

 

m.v.g Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@topwaredesign,

 

Heb geen ervaring met iPad of zo iets, maar wel met laptop.

Kijkt de een naar bijv. Nederland 1 HD, kan de ander gewoon kijken naar bijv. 3sat.

Dus het moet kunnen

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt.

 

je gebruikt één tuner om op je ipad te kijken dus heb je nog 1 tuner vrij om op een andere positie te kijken of naar een zender die op dezelfde sat zit maar in een ander kwadrant

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...