Ga naar inhoud


Slowmotion


Gast boot2

Aanbevolen berichten


Druk de pauze toets in, vervolgens de fast forward toets. Als deze ff toets meerdere keren indrukt verandert ook de snelheid. Als je weer normaal wil afspelen druk de play toets. Ik ben er zelf nog niet achter hoe de slomo backword gaat. 

Duo en Ultimo, Open PLi 4.0, Astra 1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank, werkt prima

Maar heb nog een vraagje, het lukt mij niet om met afstandsbediening de televisie te bedienen (alleen aan uit)

Tevens ook probleem met audio uitgang, te weinig power moet volume op max zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan. Vwb de vraag van de afstandsbediening, volgens mij kan je met de Vu+ ab, slechts de aan/uit functie, volume, mute en av van de tv bedienen. (zie ook je handleiding). Vwb het lage uitgangsniveau van je audio outs. Ik heb hierover in dit forum dezelfde vraag gesteld omdat ik van mening was en nog steeds ben dat het uitgangsniveau van de Vu+ te laag is. Daar is geen softwarematige oplossing voor. Het enige dat je kan doen is het volumeniveau van de Vu+ op 90/95 % (in het rode gebied) in te stellen. Ik heb dit zelf kunnen oplossen door de audiouitgang van de Vu+ aan te sluiten aan een regelbare audioinput op mijn versterker. 

Duo en Ultimo, Open PLi 4.0, Astra 1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vu+ duo

Indien de de code van de tv niet weet kun je code oooo intikken en scan hij net zolang tot tv reargeerd

Maar mijn LG doet niks, jammer heb je weer een extra afstandsbediening nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De code van een LG is 1628. De Ultimo Ab werkt goed met mijn Philips echter ik heb mijn Duo Ab niet gekoppeld aan mijn Samsung, ik weet dus niet of de Duo hier wel geschikt voor is, mogelijk dat andere forumleden hier ervaring mee hebben. Als je er niet uitkomt kan ik, niet vandaag, probeer ik mijn Duo Ab te koppelen aan mijn Samsung. Heb je overigens HDMI CEC al geprobeerd, dat is een applicatie waarmee je (bijna) hetzelfde kunt bereiken.

Duo en Ultimo, Open PLi 4.0, Astra 1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...