Ga naar inhoud


50+ en dromen he !!


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu heeft de topic starter wel mijn interesse gewekt , zeker omdat ik vroeger nog zelf met Citroen gereden heb , maar prijzen van 10.000 tot 12.000 euro voor een gerestaureerde 2cv-bestel zijn toch te gek voor woorden .

In Frankrijk vind ik er toch - ongerestaureerd- voor circa 2.000 euro , wat natuurlijk nog veel te veel is voor wat die dingen eigenlijk waard zijn , maar ja , vragen staat vrij , zeker op internet .
Maar dan kan je er eigenlijk wel van uitgaan dat die dingen in Frankrtijk  toch nog wel te vinden kunnen zijn , liefst ergens bij een boer in een schuur . En dan wordt het pas interessant , want voor een paar honderd euro moet je zoiets kunnen kopen en zelf oplappen : ook dat is een deel van het dromen ... Succes , ik droom wel een eind met je mee . 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo maar wat beelden van een zonnige zondag middag in Frankrijk.

 

post-41873-0-32503000-1365834213.jpg

 

 


IMG_4021.JPG

IMG_4024.JPG

IMG_4028.JPG

IMG_4030.JPG

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat de aanhef toch moet zijn:

 

Zomaar wat beelden op een zonnige zondag middag in Frankrijk tijdens een bijeenkomst van oude auto's.

 

Maar dat is het voordeel van het klimaat daar, zet hier een auto in een schuur en laat hem 50 jaar staan en je vindt alleen wat oud roest en vergaan rubber terug, daar blaas je als het ware het stof er af, pomp je de banden weer even op en rijden maar.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gradje65

 

Leg mij eens uit hoe jij op de achterbank van dat karretje de kamasutra hebt doorgewerkt? Daar had ik een Ford Granada 6 cilinder voor nodig!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie,

 

Uiteraard was mijn luxe BMW een full options car en had dus ook een dak wat open kon.

Dus, dak los en gaan met die banaan.....maar die keer dat het stuurwiel me in de weg zat, dat wil je niet weten.

Regen? een paraplu erboven houden en vooral je evenwicht bewaren, het was wel een driewieler.

 

Pas veel later is deze "bak" gekomen en...

post-61349-0-32906300-1365885321_thumb.jpg

 

Moraal van dit verhaal.

 

Als je hem nodig hebt is hij er niet

Als je hem hebt is hij niet meer nodig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je bent net 50, werkeloos en wilt iets met een 2cv doen..

 

Ik zou zeggen bouw een lomax. Ik heb bij meerdere de bedrading moeten leggen en de lomax is een erg leuk bouw projectje.

 

lomax-223-04.jpg

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele mooie gevonden op internet in Hoevelaken........

 

Hij ziet er waarschijnlijker nog mooier uit, dan dat ie uit de fabriek kwam...(hij is blauw met GEEN ramen) achterin, wat ook al een unikum (man hoe schrijf je dat..) is.

 

MAAR, kost wel ff 11.900 !!!!!!!!

 

pffft.

 

nogmaal..............dream on...........en zo gaan we de nieuwe week in..........dream on..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de gek die betaald ervoor wat het hem waard is.

dure hobby om 50+ te worden :D

 

maar dat is met een motorfiets kopen en een vriendin er op na houden ook (tijdens de mid-life crisis)

 

en met 55+ krijg je er al snel genoeg van met die Herrie en Hitte in de 2cv Bestel van de boxermotor alsook van de extra kosten het eendje telkens door de APK te krijgen, dan koop je weer een fijne geruisloze slee met airco. :P

bovendien niemand stapt meer in bij jou of is levensmoe

Oud of nieuw het is en blijft de melkkoe in deze maatschappij (zeker nu de Wegenbelasting weer terugkomt voor 25 jaar oude auto's)

Let wel ik vind het ook een leuke auto.

ciao

aangepast door Tonskidutch

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

zeker nu de Wegenbelasting weer terugkomt voor 25 jaar oude auto's

 

Ik heb net 2 maanden geleden een brief gehad van de rijksdienst voor wegverkeer, dat ik geen wegenbelasting meer hoef te betalen omdat mijn Renault Espace dan 25 jaar is.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...