Ga naar inhoud


sommige bestanden niet terug te vinden


gerrit B

Aanbevolen berichten

Als ik bijv. via Youtube een filmpje wil uploaden dan komt het regelmatig voor dat ik de map met alle filmpjes niet kan vinden, maar ook als ik ergens een foto wil plaatsen dat dan ook plots de map met die bewuste foto's weg is.

 

Kijk ik vervolgens gewoon met mijn windows verkenner dan staat de map er gewoon en kan ik filmpjes of de foto's gewoon aanklikken.

 

Probeer ik het dan nog een keer met de site waar ik deze film of afbeelding dan is de map er niet terwijl ik onderaan toch "alle bestanden" heb staan waar naar gezocht moet worden.

 

Wat heb ik ergens verkeerd staan waardoor hij deze mappen niet weergeeft en andere mappen wel?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Sjattuh , W7 ( had je kunnen zien boven het topic )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad windows 7, de 32 bits versie en totaal ge-updated

 

Ik zal straks een paar screenshots plaatsen want ik snap er niets van hoe dit kan of wat er fout zit.

 

suc6

 

Gerrit

 

Ik heb wel gehad dat ik iets op mijn buroblad zet en het dan niet meer zie. Terwijl het dan wel staat in 'C:\Users\Sjattuh\Desktop', dit lost zich meestal eenvoudig op met F5. Maar dat was volgens mij nog met XP (of Vista).

 

Ik weet niet of dat ook kan werken in een zoek venster, maar probeer het een keertje zou ik zeggen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens of de paden in je bibliotheken wel correct zijn, indien sommige dir's daar dubbel/genesteld in staan over naar meerdere bibliotheken verwijzen, kan dat in zoekvensters binnen programma's soms rare effecten geven.

 

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...