Ga naar inhoud


Waar worden jullie blij van ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Ik word blij als ik wakker wordt in een witte wereld.

Ik word blij als het sneeuwt... ik kan er uren naar zitten kijken, ik hou er van om er doorheen te lopen....  het allermooiste wat er is.

Ik word blij van een prachtige winterdag, een dikke laag sneeuw op de grond, huizen, en de bomen... blauwe lucht erboven met een zonnetje, en een temperatuur ver genoeg onder het vriespunt zodat de sneeuw niet smelt in de zon.

Heerlijk is dat!   en dat mis ik nu zooooo ontzettend!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar houd ik ook van, meters sneeuw en dat hebben we hier in de bergen.

 

Verder lekker iedere ochtend een duik in zee, hier recht voor de deur.,, zie:

 

http://www.dmi.gov.tr/deniz/deniz-suyu-sicakligi.aspx#sfU

http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=ANAMUR#sfB

 

Maar het opgewektst word ik toch van het feit dat ik niet meer in NL woon.

Heel het land gaat naar de haaien door Rutte en Samsom en ook volgend jaar, gaat het wéér, niet beter.

Van de betogingen* hier, geen last, Anamur is daar te klein voor.

Ik hoop wel, maakt me dan ook weer blij, dat het* nut gaat hebben en Erdogan inbindt of aftreedt, nu is ie bezig als een dictator.

 

Ga me nu nog meer blijer maken, lekker een Senseo drinken, met..., stroopwafel.

Ja die hebben we hier ook, komen uit Tilburg.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strak blauwe hemel, 25º en de dieren om me heen op mijn terras.

 

Dan heb je me daar waar ik wezen moet.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geniet van mijn kinderen, stuk toeren op de motor en met het gezinnetje in ons vakantiehuis in Spanje zitten.

 

Daar kan ik van genieten!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn buurkat mij komt opzoeken. Hij lijkt op Tom, die van Tom and Jerry dus.

 

 

Dat praat hij tegen mij op zijn "katteriaans". Helaas is de universele translator (vertaler) uit Star Trek nog niet in mijn bezit en kan hem dus niet verstaan. Maar blikken zeggen voldoende en daar geniet ik steeds weer opnieuw van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er ooit eens een blauwe belastingbrief op de deurmat belandt met het bericht dat ik nu wel een keer genoeg heb bijgedragen om de staatskas telkens maar weer op peil te houden.

 

suc6

 

Gerrit

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn buurkat mij komt opzoeken. Hij lijkt op Tom, die van Tom and Jerry dus.

 

 

Dat praat hij tegen mij op zijn "katteriaans". Helaas is de universele translator (vertaler) uit Star Trek nog niet in mijn bezit en kan hem dus niet verstaan. Maar blikken zeggen voldoende en daar geniet ik steeds weer opnieuw van.

Daar  geniet ik ook van, Amager!  Hier komt het poesje van de buren ook regelmatig langs... vaak ook gewoon op schoot liggen slapen als ik zit te lezen. Heerlijk :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...