Ga naar inhoud


TV-VL Geen beeld maar wel teletext.


georges
Ga naar oplossing Opgelost door dirocca,

Aanbevolen berichten

Met mijn VU+ULTIMO is het niet mogelijk om de zenders van TV-VL te bekijken, blijkbaar wordt het signaal niet gedecodeerd, maar teletext is wel te zien. De FTA zenders zijn allemaal goed in orde. Op mijn TF7700hsci is "alles" normaal te bekijken met dezelfde TV-VL kaart. Ik zoek al enkele dagen om mijn VU+ aan beeld te helpen maar niets helpt. Speciale software heb ik niet lopen. Enig idee wat mij zou kunnen helpen om de VU+ vlot te krijgen. Ik heb ondertussen openpli3.0 geïnstalleerd, ook dat helpt niet. Terugkeren naar openpli2.1 kan ik niet want die software is niet meer te vinden.

Groeten en veel dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dit onderwerp is meer een probleem wat beter besproken kan worden op het VU forum i.p.v. het TVV forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt RogerDR maar dit is toch een beetje latijn voor mij.  Als ik nu nog te weten kan komen, hoe, wat, waar, wanneer...dan kan ik er aan beginnen.

 

Ja ceesv, misschien heb je wel gelijk, maar voor mij lag het euvel wel bij TVV. achteraf bekeken is het blijkbaar niet zo.

aangepast door georges
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees dit draadje eens door, en dan speciaal het gedeelte over het installeren van de CCCam, de software die de kaart leest en de programma's vrijschakelt.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/331987-vti-installatie-tutorial/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Bedankt RogerDR maar dit is toch een beetje latijn voor mij.  Als ik nu nog te weten kan komen, hoe, wat, waar, wanneer...dan kan ik er aan beginnen.

 

Ja ceesv, misschien heb je wel gelijk, maar voor mij lag het euvel wel bij TVV. achteraf bekeken is het blijkbaar niet zo.

met openpli3.0

 

menu-applicaties-druk groen-ff wachten tot de lijst is gedownload(feed)

kijk bij softcams en kies met ok knop de Cccam2.3

na installatie de menus verlaten en in afsluit menu box volledig herstarten(niet enkel enigma)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...