Ga naar inhoud


Welke image voor VU+ Duo2


FrankAdem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik nog steeds naar volle tevredenheid openATV, die staat er al op vanaf 7-7-2013, alles werkte meteen, ook lcd4linux, ik kan daar de lijsten van hans henksat, rytec en nog vele andere downloaden uit de feed, en bevalt me nog steeds goed, ben op andere ontvangers bij vrienden ook stilaan openatv op aan het zetten, want wat ze bij pli allemaal aan het doen zijn weet ik niet, maar het word er niet leuker op, maar dat is mijn mening.

Ieder is vrij van image bouwer en ieder heeft zijn voorkeuren.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Met als oorsprong Openpli is OpenATV (met rasse schreden in de receiver images) een fijn image.

henksat en Hans zijn echter niet op alle images beschikbaar uit de feed en zeker niet automatisch te up daten,

daar ging het in de vraagstelling over.

 

Wie niet kan dreamboxediten is de pineut.

:D:P

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst openpli op onze duo2 gehad. Dat beviel niet helemaal goed. Diverse dingen werken niet goed of inituitief. Nu VTI erop staan, dat bevalt stukken beter, geen problemen en tot op heden werkt alles. enig puntje is wel dat VTI in den beginne lastiger is dan openpli. (oa instellen oscam e.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst openpli op onze duo2 gehad. Dat beviel niet helemaal goed. Diverse dingen werken niet goed of inituitief. Nu VTI erop staan, dat bevalt stukken beter, geen problemen en tot op heden werkt alles. enig puntje is wel dat VTI in den beginne lastiger is dan openpli. (oa instellen oscam e.d.)

 

Wat ging er niet goed met openpli op de duo2?

aangepast door FrankAdem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit dezelfde feed van Openpli dan ook op OpenATV?

Zover ik kan zien alleen een paar settings lijsten, en de pliHD skin, die heb ik er wel op gezet, en alle softcam configs komen in /usr/keys te staan voor je het geval je er mee wil gaan spelen ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik vind dat deze discussie niet  van juist commentaar wordt voorzie.tnBlackhole is het enigste team dat door VU+
als referentie wordt gebruikt. Met het juiste TSpanel erop is er geen betere image met de beste driver ondersteuning.

 

Ik vind het onzinnig dat men aangeeft dat bijvoorbeeld de softcams moeilijk te installeren zijn. Het getuigde van moed dat men een vast sticky maakt hoe men een softcam installeert op het standaard Blackhole image. Er is geen enkele reden om dan over te stappen op een ander image.

 

Google ff op enigma2-plugin-extensions-tspanel_7.2_mips32el.ipk en er gaat een hele wereld voor je open!!!

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dutchsat, een gewaagde stelling... :grin:

hoe kom je erbij

Blackhole wordt alleen meer ontwikkeld voor VU+ boxen;

Probleem is dat VU+ niet in dezelfde val wilt trappen als dream Multimedia. Blackhole team is een afsplitsing van Dreamelite team die met name voor de dreambox images maakten.  Toen VU+ op de markt kwam met hun enigma images is BH team opgericht.Alle ontwikkelingen in Blackhole zijn  closed source.

Onwikkelaars van Blackhole hebben heel korte lijntjes met VU+, zij hebben vaak al de nieuwe boxen in huis alvorens deze op de markt verschijnen.

Als de problemen in de originele drivers van Vu+ zitten en men maakt daar melding van op het BH forum worden deze vaak met een volgende release meegenomen.

aangepast door Dutchsat

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blackhole wordt alleen meer ontwikkeld voor VU+ boxen;

Probleem is dat VU+ niet in dezelfde val wilt trappen als dream Multimedia. Blackhole team is een afsplitsing van Dreamelite team die met name voor de dreambox images maakten.  Alle ontwikkelingen in Blackhole zijn  closed source.

Onwikkelaars van Blackhole hebben heel korte lijntjes met VU+, zij hebben vaak al de nieuwe boxen in huis alvorens deze op de markt verschijnen.

Als de problemen in de originele drivers van Vu+ zitten en men maakt daar melding van op het BH forum worden deze vaak met een volgende release meegenomen.

 

. Toen VU+ op de markt kwam met hun enigma images is BH team opgericht.

je bedoeld enkel en alleen voor VU+

tja en wat dacht je van VTI, ook enkel en alleen voor VU+

 

closed source, ben je wel zeker dat je een open embedded enigma ontwikkeling volgt?

github

na ja.

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

waarom zien we hier na enige tijd weer eens een "dit image is veel beter dan de rest" strijd opbloeien? Alle image bouwers hebben hun sterke en minder sterke kant, en het is onzinnig om jouw eigen voorkeur qua image op te dringen aan een ander.

 

als je niet weet welk image voldoet aan jouw eisen en wensen, dan flash je gewoon een van de team images in je box en kijk je of het bevalt of niet. Ikzelf kwam van pli af, dat had ik ook draaien op me dreambox. Na enige tijd ben ik wat aan het testen gegaan met andere images en ben ik overgestapt op VTI, en daar blijven hangen. Ik heb zelfs nog wat getest met het fabrieksimage, zelf er een softcam in geklust, maar dan mis je nogal wat handige opties, en om nou alles zelf te doen wat teams ook doen ging me iets te ver :)

 

Enne dutchsat, Blackhole is ongetwijfeld niet het enige team dat over boxen beschikt nog voor dat ze worden gereleased, die gasten van VU leggen hun eieren echt niet in 1 mandje en ze zorgen wel dat de overige toonaangevende image bouwers ook worden voorzien van wat boxen om ervoor te zorgen dat de images er klaar voor zijn als de boxen verkrijgbaar zijn.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...