Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:36 Geplaatst: gisteren om 08:36 (aangepast) Effe naar het toilet? https://www.adac.de/reise-freizeit/ratgeber/tests/rastanlagentest-2024/#so-gut-sind-wc-essen-infrastruktur-&-co Als je nog 5 minuten moet wachten is het te laat. Er zijn buidels daarvoor die je in de auto kunt gebruiken indien je stilstaat op de vluchtstrook met je knipperlicht - alarm installatie ingeschakeld. Stap niet uit de auto om je behoefte te doen want dat is nagenoeg overal verboden in Europa. En gooi die buidel niet al rijdende uit de auto. Zelfs een kauwgom uit het raampje gooien levert je al een boete op van 120€. Dan maar niets drinken voor of tijdens je rit. E25 Luik<>Luxemburg = berucht want geen enkele rustplaats of tankstation met of zonder toilet. E411 Brussel<>Luxemburg = idem A17 Dresden<> Pirna = dure benzine zie afbeelding Neem vooraf je reiskaart of navi en kijk naar dorpen langs de autoweg met winkelketens of eetgelegenheid noteer die of voeg ze zelfs als tussenstop toe aan je routeplanner / navi. ps zomaar een referentie prijs in Nederland langs de snelwegen van BP gisteren om 08:40 aangepast door Tonskidutch Medication Olivier Libaux, Katharine Whalen
Pionewbie Geplaatst: gisteren om 09:45 Geplaatst: gisteren om 09:45 Euro95 Verschil Afstand € 2,05 € 0,00 0 km woonplaats € 2,22 € 0,17 0 km aan snelweg (loopt door woonplaats) € 2,28 € 0,23 0 km aan snelweg (loopt door woonplaats) € 1,48 € 0,57 15 km België Grafiek van brandstofprijzen in Nederland - myLPG.eu Grafiek van brandstofprijzen in België - myLPG.eu Prijs van benzine in Europa 29-december-2025 | GlobalPetrolPrices.com
Sprietje Geplaatst: gisteren om 10:14 Geplaatst: gisteren om 10:14 Aan de Costa Calida al weer 5 dagen bij 5 pompstations de prijzen verlaagd: E95 €1,239 Diesel €1,175
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 10:33 Geplaatst: gisteren om 10:33 18 minuten geleden, Sprietje zei: Aan de Costa Calida al weer 5 dagen bij 5 pompstations de prijzen verlaagd: E95 €1,239 Diesel €1,175 Dit is sensationeel nieuws. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 10:39 Geplaatst: gisteren om 10:39 Meestal is het wel een voorbode, zakken de prijzen elders dan duurt het niet lang voordat ze hier ook zakken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:40 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:40 Tja, gemiddeld jaarsalaris Spanje 24.000 Euro Gemiddeld jaarsalaris in Nederland 50.000 Euro. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 10:51 Geplaatst: gisteren om 10:51 Maar ook in Spanje zullen ze de olie tegen een marktconforme prijs in moeten kopen en zal de brandstof niet onder de kostprijs verkocht gaan worden. Het is verder hoofdzakelijk de overheid die vervolgens aan de knoppen aan het draaien is en bepaalt wat een liter brandstof gaat kosten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: gisteren om 11:52 Geplaatst: gisteren om 11:52 55 minuten geleden, gerrit B zei: Maar ook in Spanje zullen ze de olie tegen een marktconforme prijs in moeten kopen en zal de brandstof niet onder de kostprijs verkocht gaan worden. Het is verder hoofdzakelijk de overheid die vervolgens aan de knoppen aan het draaien is en bepaalt wat een liter brandstof gaat kosten. Misschien handig als CeesV ook het het sociale deel erbij zet. Sociale uitkeringen, WW, AOW en WAO 58 minuten geleden, gerrit B zei: Maar ook in Spanje zullen ze de olie tegen een marktconforme prijs in moeten kopen en zal de brandstof niet onder de kostprijs verkocht gaan worden. Het is verder hoofdzakelijk de overheid die vervolgens aan de knoppen aan het draaien is en bepaalt wat een liter brandstof gaat kosten. Hoe hard er aan zo'n knop gedraaid word ligt aan het sociale niveau. We klagen allemaal (ik ook) dat het allemaal zo duur is in Nederland maar hert sociale vangnet is er ook naar. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 13:36 Geplaatst: gisteren om 13:36 Dat sociale vangnet zou nog vele malen beter kunnen worden als er alleen mensen die er ook aan bijgedragen hebben gebruik van kunnen maken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: gisteren om 14:06 Geplaatst: gisteren om 14:06 28 minuten geleden, gerrit B zei: Dat sociale vangnet zou nog vele malen beter kunnen worden als er alleen mensen die er ook aan bijgedragen hebben gebruik van kunnen maken. Dat kan niet altijd hè. Denk even aan de mensen die minder/invalide geboren worden. Ik begrijp wel wat je ongeveer wil zeggen😅 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 14:43 Geplaatst: gisteren om 14:43 Er zijn altijd uitzonderingen te bedenken en dat daar een vangnet voor aanwezig is prima, maar er zijn er ook heel veel die nooit hebben bijgedragen maar wel gebruik/misbruik kunnen maken van dit vangnet. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: gisteren om 16:22 Geplaatst: gisteren om 16:22 5 uren geleden, ceesv zei: Tja, gemiddeld jaarsalaris Spanje 24.000 Euro Gemiddeld jaarsalaris in Nederland 50.000 Euro. Ik heb met die Spanjaarden te doen: https://spanjevandaag.com/17/11/2025/ouderen-meer-dan-6500-euro-november-pensioenuitkering/
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 16:58 Moderator Geplaatst: gisteren om 16:58 Tja, Ter verduidelijking: slechts 5 procent van de meer dan 9 miljoen gepensioneerden in Spanje ontvangt daadwerkelijk het hoogste pensioen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: gisteren om 18:28 Geplaatst: gisteren om 18:28 1 uur geleden, ceesv zei: Tja, Ter verduidelijking: slechts 5 procent van de meer dan 9 miljoen gepensioneerden in Spanje ontvangt daadwerkelijk het hoogste pensioen. Maar geen 6500 euro You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ja van spanjevandaag moet je het hebben........ als goed geïnformeerde pensionado. Er is AOW (wettelijk) en er is Pensioen (zelf opgebouwd dus) en dat wordt nu samen geveegd met het nieuw pensioenstelsel. Dus laat je niet verwarren. En daarenboven is het zogenaamde vangnet tamelijk strikt en bedoeld voor die niet kunnen werken of niet geschikt zijn voor werk. Helaas stijgt de laatste groep steeds rasser door al dat milieu gift en de voedingsindustrie hun aspertaampjes en dikking middelen. Ja en dat tast het brein aan dus gaan ze nog wat andere drugs nuttigen die het lichaam en geest helemaal niet aan kunnen. De regering draait aan knoppen; en er komt muziek uit 😁 Medication Olivier Libaux, Katharine Whalen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen