Zunigkyk Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 9 uren geleden, gerrit B zei: even hoe de stemming over de motie van Ja21 is verlopen. Dus zou er een coalitie komen met GL-PVDA, D66 en CDA dan weet je wat je kunt verwachten wat benzineprijs betreft. Je kan inderdaad goed zien welke partijen menen dat 'goed regeren' = 'maximaal geld inzamelen'.
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Dat zelfde geldt overigens ook voor waar iedere partij de mond van vol heeft nl. de asielinstroom. Iedereen predikt dat dit beperkt moet worden maar dan wordt er een motie ingediend om dit ook echt aan te pakken en dan wordt er door vrijwel elke partij tegen gestemd. Blijkbaar is politiek het ene zeggen voor de bühne, maar als het er op aan komt dan vervolgens het andere doen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Als je in Belgie gaat tanken en je neemt wat Belgische bieren mee, dan moet je toch eens Lindemans Pecheresse meenemen. Een fris fruitbier op basis van lambiek en perziken. In flesjes te koop van 25cl, 37,5cl maar ook in 75cl. Lindemans Pecheresse is een bier van spontane gisting en wordt gemaakt door jonge en oude bieren te mengen in eiken vaten. Het heeft slechts 2,5% alcohol. https://www.lindemans.be/nl/beer/pecheresse.html
Eduard07 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 11 uren geleden, gerrit B zei: even hoe de stemming over de motie van Ja21 is verlopen. Dus zou er een coalitie komen met GL-PVDA, D66 en CDA dan weet je wat je kunt verwachten wat benzineprijs betreft. Uitgerekend de pro-EU partijen die gestemd hebben voor deze extreme prijsverschillen met onze buurlanden met economische gevolgschade aan onze kant van de grens. Dan hoeven we het nu niet meer te hebben over de krokodillentranen over de supermarktprijsverschillen en het narratief dat de EU "een gelijk speelveld" moet zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 22 uren geleden, gerrit B zei: op bezuinigd wordt zonder dat het de burgers geld gaat kosten. Black Books (live) Nils Lofgren
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: ???? Er hoeft niet "bezuinigd" worden, want die 1,6 miljard was al fictief. Als ik beweer dat als ik een miljoen zou hebben, die opzij zou leggen voor later, heb ik ook niet opeens een miljoen achter de hand. Dit heet "zich rijk rekenen". Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
wanderer Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden net weer E10 getankt voor 1,499€ per liter bij onze zuiderburen Samsung 40D6510WS
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 5 minuten geleden, wanderer zei: net weer E10 getankt voor 1,499€ per liter bij onze zuiderburen Als dat verschil nog veel groter zou worden gemaakt, draait Den Haag de halve middenstand langs de Nederlandse grens de nek om en bijten we in onze eigen staart. De politieke partij die dat niet beseft, verdient geen regeringsverantwoordelijkheid. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden @Eduard07 mijn reactie betrof die van @Gerard 76 bezuinigen kost de burgers altijd iets, zoals daar zijn; diensten en dienstverlening als ook cultuur, sport en vrijetijdsbesteding Educatie Sport en Cultuur Hulpverlening Zorg Provinciën en Gemeenten > Uitkeringen en toeslagen of subsidies Natuur en landschap onderhoudt Infrastructuur en oponthoud op de weg of spoor De politiek doet ook aan mirakels : het mirakel van de vijf broden en twee vissen. Black Books (live) Nils Lofgren
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 11 minuten geleden, Tonskidutch zei: bezuinigen kost de burgers altijd iets, Dat hoeft niet. Bezuinigen kan ook juist geld opleveren. Om wat voorbeelden te noemen. - Een asielzoeker hier in Nederland opvangen kost een ronduit belachelijke € 80.000 per jaar, geef hem of haar 10.000 euro + een vliegticket en je bent goedkoper uit. (uiteraard mits je de instroom dan ook verder gaat beperken) - om een bepaalde regeling/wet tot op de laatste cent te controleren kun je een heel ambtenaren apparaat optuigen wat miljarden per jaar kost. Je kunt de grens ook wat lager leggen en niet kijken op die laatste cent waardoor het ambtenaren apparaat veel kleiner kan te zijn en die miljarden niet nodig zijn + dat deze mensen dan geen ambtenaar hoeven te zijn maar gewoon in het bedrijfsleven aan het werk zijn en zo juist extra inkomsten genereren ipv. geld te kosten. Zo ook wat betreft het tanken ed., je kunt hier de prijs opdrijven en het voor mensen in de grensregio aantrekkelijk maken om even over de grens te gaan, je kunt er ook voor zorgen dat je juist goedkoper bent dan in het buitenland en dat het buitenland juist zijn geld uitgeeft in ons land waardoor je ipv. minder belasting juist meer geld binnen krijgt uit accijns en BTW. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 39 minuten geleden, gerrit B zei: Een asielzoeker hier in Nederland opvangen kost een ronduit belachelijke € 80.000 per jaar, geef hem of haar 10.000 euro + een vliegticket en je bent goedkoper uit. (uiteraard mits je de instroom dan ook verder gaat beperken) Het kan goedkoper. https://www.nieuwsvoordietisten.nl/een-budget-van-3-5-euro-per-dag-voor-maaltijden-in-de-zorg-is-niet-realistisch/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden De massale instroom is simpelweg lucratieve handel wat flink geld oplevert voor gemeenten De extra overlast die dit met zich meebrengt wordt gezien als ‘collaterale damage’ en in de media niet, of slechts deels vermeld 6 minuten geleden, ceesv zei: Het kan goedkoper. https://www.nieuwsvoordietisten.nl/een-budget-van-3-5-euro-per-dag-voor-maaltijden-in-de-zorg-is-niet-realistisch/ Beschamend en weerzinwekkend Dit is dus bezuinigen op de foute zaken
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: Het kan goedkoper. Vertel ze dat dan eens bij de COA en de IND. Tijdens het debat van deze week wist Wilders te vertellen dat de asielopvang jaarlijks 28 miljard kost. Volgens mij kunnen we daarmee ook de pensioen gerechtigde leeftijd weer terug brengen naar 65 jaar en de pensionado's zelfs laten overwinteren in Spanje zodat ze minder/niet ziek worden in de winter. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wanderer Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden het gaat hier over tanken over de grens.....blijf toch eens bij het onderwerp... Samsung 40D6510WS
Gerard 76 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Je hebt gelijk Helaas heeft t één indirect invloed op t ander, wat ook de reden van deze zijsprong is Bij bhv leren we dat je altijd moet helpen, maar er wel zeker van moet zijn dat dit niet ten koste van jezelf gaat. Dit zie je nu in NL gebeuren. We helpen de hele wereld ten koste van onszelf, kijk maar om je heen met stikstof, woningen, migratie… Maar ben idd blij dat die verhoging voorlopig niet doorgaat Voor mijn 5 daagde werkweek ben ik helaas afhankelijk van de auto, ov is er wel, maar dan moet ik met een grote boog om, en kost een enkeltje geen 20 minuten meer, maar 1 uur en 40 minuten En dat dan keer 2. Als er al ov rijdt, en het niet uitgevallen is, wat regelmatig gebeurt. ook bij een benzineprijs van 3 euro moet ik gewoon werken Il kan t niet doorbelasten. Laat ze t geld maar weghalen bij ontwikkelinssamenwerking. We kunnen veel helpen, maar niet alle crisissen in de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen