Ga naar inhoud


History HD geen Nederlandse ondertiteling


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Eh, kijken gaat altijd, maar "verstaan" zou problemen kunnen opleveren. :D

 

De ervaring heeft geleerd dat het omschakelen van bijbehorende signalen als ondertiteling, dolby sound en epg soms een paar dagen langer duurt.

 

Het zal in de komende dagen wel goed komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zouden ze hier meelezen....

:grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee cees, ze lezen niet mee maar die storing staat sinds vanochtend 11.50uur al op twitter van CanalDigitaal, zie: https://twitter.com/Meldingen_CD/status/438265044665925632
Wil iemand dus op de hoogte blijven van de storingen bij CanalDigitaal dan moet je niet op hun website zijn maar op twitter.
Tja, en niet iedereen weet dat.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de geplande verhuizingen voor de komende tijd hebben ze wijselijk nog niet gepubliceerd. Ze wachten eerst totdat iedereen die problemen heeft gehad met de verhuizing weer rustig kijkt en dan komen ze pas met de volgende uitschakeling van een paar SD-zenders op de Astra 19,2. Beetje bij beetje, in Spanje zeggen ze poco, poco en daar krijgen ze alles mee voor elkaar wat onwenselijk is.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, de bekende salami tactiek.

 

Maar ik denk dat je gelijk hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Call me crazy.! Misschien ben ik er gewoon te oud voor aan het worden. Ben absoluut niet vies van computers, sterker nog: ik werk in de ICT! Certificaten zat, maar van Twitter snap ik echt geen ene reet! Voor mij volkomen onlogisch. Zou niet weten hoe ik gericht een twiet verstuur.

 

Aan de andere kant vind ik het een normale zaak dat je storingen etc. dus gewoon op je eigen site plakt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku schrijft:

"Aan de andere kant vind ik het een normale zaak dat je storingen etc. dus gewoon op je eigen site plakt!! "

Daar ben ik het helemaal mee eens. Een site die niet actueel is, zorgt voor onjuiste informatie. Een klant van CanalDigitaal die een storing heeft en op hun site kijkt, ziet dat er helemaal geen storing is en gaat het probleem bij hem zelf zoeken. Het is niet de eerste keer dat het daardoor helemaal fout is gegaan omdat mensen bijv. een fabrieksreset deden en hun ontvanger helemaal in de war gooide.

Het is gewoon minachting naar de klant en dat is bij CanalDigitaal al altijd zo geweest.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook dat getwitter van Canaldigitaal is niet betrouwbaar, pas geleden werd er een opmerking gemaakt over het kijken naar een of ander muziekgala op een van de MTV zenders die Canaldigtaal net uit zijn pakket had gegooid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...