Ga naar inhoud


Caller ID tijdelijk onderdrukken met SPA3K / Betamax


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd of iemand dit werkend heeft.

 

Ik heb mijn CallerID aanstaan (en kan deze natuurlijk altijd uitzetten via het webinterface) en wil deze tijdelijk onderdrukken voor een telefoongesprek.

 

Even aan het spelen geweest en ik had gehoopt dat je met Vertical Service Activation Codes, Block CID Per Call Act Code: *81 iets kon doen.

 

Dat werkt helaas niet.

 

Heeft iemand een linksys/cisco Voip telefoon en heb je het werkend zonder een asterisks telefooncentrale ? Ben benieuwd hoe.

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sommige codes werken gewoon niet zoals je verwacht, zo ook anonieme bellers blokkeren met een code. Daar is dan wel een oplossing voor.

In dit geval kun je misschien, als het de moeite loont, een extra Betamax account maken en instellen dat je dan desgewenst via dat account belt. Je kunt dat in gateway1 zetten en aan het dialplan:

|<#1,:>xx.  )

toevoegen. Dan druk je #1 en hoort een tweede kiestoon. Het gesprek dat je dan gaat voeren, gaat over account dat je in gateway1 geprogrammeerd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik zie nu dat ik niet volledig was. In het dial plan moet: .

 

|<#1,:>xx.<:@gw1>|

 

Je drukt #1 krijgt een 2de kiestoon en kiest dan het nummer dat je wilt bellen. Dat gesprek gaat over het account dat in gateway 1 staat geprogrammeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank hiervoor ....... Zal t eens proberen, daar ik idd op deze manier kan sturen.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...