Ga naar inhoud


Slechts deel zenders Astra 19 in Scandinavië te ontvangen.


macfin
Ga naar oplossing Opgelost door BVN-TV,

Aanbevolen berichten


De LNB is een Invacom SNH-031 en de schotel een Faval 125 cm.

Ik hoop dat ik dat mag melden zo zonder link.

De grootse moeite om die enorme doos in de auto te krijgen vanaf het afhaalpunt  :sick: .

Ik ben gelukkig best handig maar die instructies om de schotel in elkaar te zetten zijn waardeloos.

Het staat op de doos maar in bijzonder slechte kwaliteit. Even puzzelen met een zak boutjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker is dat...

 

Voor wie zich nog mijn originele berichtje herinnert... (de starter van dit topic)

Oorspronkelijk had ik een groter schotel gekocht om ARTE Francais te kunnen ontvangen

Dat lukte me, maar toen waren de Nederlandse zenders kwijt .

 

De laatste dagen geprobeerd  Astra 23,5 met mijn 2e LNB te ontvangen, maar daar verloor ik Arte Francais weer........

2 dagen alles -tig keer gecontroleerd en uiteindelijk besloten maar weer terug te vallen op de oude situatie (1 LNB)

 

Maar ook nu..... Nog steeds geen Arte Francais te ontvangen!

 

Blijkt dat ze nu OOK Arte Francais (en een reeks andere zenders) op Astra 1N gezet hebben sinds 2 dagen....

(zie ook kingofsat website)

 

Daar wordt je toch gek van......

aangepast door macfin

Triax 110, 2x Inverto Eco LNB, EMP Centauri DiSEqC 2.0 Switch, Clarke-Tech 6600 SST plus,  FW 1.28p

Locatie: Zuid Finland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Arte zit in meerdere pakketten op astra, heb je die op 10743 al geprobeerd?

   

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de Duitse Arte.

Daar heb ik het laatste half jaar naar gekeken, maar mijn vriendin spreekt geen Duits dus die wilde persé de franse versie hebben

(Zodoende de aanschaf) van de grotere schotel.

Triax 110, 2x Inverto Eco LNB, EMP Centauri DiSEqC 2.0 Switch, Clarke-Tech 6600 SST plus,  FW 1.28p

Locatie: Zuid Finland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De duitse versie spreekt ook Frans!

 

Even de gele toets op je afstandsbediening drukken en de Franse taal selecteren Et Voila!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De franse versie van arte is toch ietsje anders! Geen duitse ondertitels als het in het frans is bijvoorbeeld.

Maar de franse arte is toch makkelijk te ontvangen via Hot Bird? Zelfs in HD op 11681H.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, wanneer je de keuze hebt tussen geen beeld of Arte in Duits of Frans met af en toe Duitse ondertitels is de keuze snel gemaakt.

Vooral wanneer je je vriendin een plezier kan doen. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt even afwachten of de Nederlanders terugkomen naar Astra 1L, anders binnenkort schotel ombouwen naar Hotbird en eventueel Astra 23.5

 

En nee.. Arte Frans en Arte Duits zijn niet hetzelfde. 60 % van de programering is met Franse EN Duitse audio en/of ondertiteling te bekijken, maar  bij 40 % van de programma's ontbreken de Franse audio / ondertiteling

Triax 110, 2x Inverto Eco LNB, EMP Centauri DiSEqC 2.0 Switch, Clarke-Tech 6600 SST plus,  FW 1.28p

Locatie: Zuid Finland

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was mij niet eerder opgevallen, ik verkeerde in de veronderstelling dat beide talen altijd beschikbaar waren onder de knop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren cd maar weer een keer gebeld gezegd dat we in zweden wonen en geen ontvangst hebben op de 19 de en wanneer het geregeld ging wordende medewerker zei tegen mij tot mijn verrassing zet uw 801 maar op kanaal 14 bvn heeft u dan beeld ? heb toen tot tien moeten tellen en gezegd dat hij even op zn eigen site moest kijkenvroeg ook nog of ik een klant ON tevreden heids onderzoek wilde invullen bloeddruk steeg bij mij tot grote hoogte grt bamse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, het is toch ongekend. Wat een organisatie dat ze nog steeds hun helpdesk niet geïnformeerd hebben over de perikelen in Scandinavië. Het mankeert er nog aan dat ze niet zeggen dat je de schotel beter uit moeten richten en een fabrieksreset moet uitvoeren.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij was dat wel van plan te doen maar zei hem dat dat al gedaan was en vroeg hem tevens wie het uitrichten van mijn schotel ging betalen had nm de schotel lev. ingescakelt was immers hun advies op zaterdag daar wordt met mij tel contact opgenomen op mijn vraag of hij mijn nummer kende was het ontwoord nee verrassend he ga nu maar even tot rust komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...