Ga naar inhoud


Feiten Zenderaanbod bij Canal Digitaal


Justin

Aanbevolen berichten

Ik heb maar eens de Feiten!!! Op een rijtje gezet wat er bij Canal Digitaal de afgelopen 2 jaar is gebeurd.

 

CanalDigitaal deelt vanaf 1 april 2014 meerdere televisiezenders op één kanaal.

 

Dit is onder andere het geval bij NPO Zapp/Zappeling, (06:00 t/m 20:00) NPO Humor, (20:00 t/m 06:00)

 

FOX Sports Eredivisie 3. (Ma t/m vr van 18:00 t/m 01:00 uur. (Za t/m zo van 15:30 t/m 02:00 uur)

Nostalgie (Ma t/m vr van 01:00 t/m 18:00 uur) (Za t/m zo van 02:00 t/m 15:30 uur)

 

Dus Humortv is een extra deel kanaal geworden,

 

CD heeft ook 2 maanden geleden Veronica/ Disney Xd SD en RTL 8 SD verwijdert,

 

Mtv live Hd is eind 2013 verdwenen,

 

Discovery Science is eind 2012 er uit gegooid

 

Unitel Classiaca Hd is alleen bij Tvv. Waarom niet bij Canal Digitaal?

 

TCM is eind 2013 niet meer bij Cd en TVV te zien

 

Penthouse Hd is weg begin 2014 maar de Sd versie komt er voor terug gekomen waarom niet de Hd zenders

 

Cartoon Network is alleen maar van 06:00 t/m 20:00 uur te bekijken, waarom niet 24 uur!

 

Omroep Brabant en Omroep Zeeland is alleen tussen (06:00 t/m 24:00 uur) te zien

 

Canaal Digitaal en TVV heeft wel in januari 13th street en Syfy toegevoegt Maar er zijn meer zenders verdwenen dan dat er bij gekomen is

 

Binnenkort wordt ook de Rtl zenders 4,5,7 en Sbs 6 SD uitgeschakeld

 

Er is dan genoeg ruimte voor meer Hd kanalen of andere Sd kanalen maar ze geven ze er niets voor terug,

 

ZE BESPAREN ALLEEN MAAR! Terwijl de prijzen stijgen

 

 

Als jullie nog iets weten over welke zenders er verdwenen zijn afgelopen 2 jaar bij Canal digitaal en Tv Vlaanderen,

 

 

Let me know, want volgens mij heb ik het meeste toenet gezegt,

 

M.V.G. Justin

aangepast door Justin
Link naar reactie
Delen op andere sites


het nut van deze opsomming ontgaat me volkomen, het is verleden tijd, gepasseerd station, zorgt alleen maar voor onrust cq maagzweren.....het is een dynamisch bedrijf, dat net als alles om ons heen zich aanpast en wijzigt naar gelang de omgevingsvariabelen veranderen...bovendien krijg ik altijd de kriebels als iemand aankomt met "feiten"...

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanderer Kan zijn wat je zegt, Maar de m7 groep heeft ook onlangs 13th street en Syfy En sinds gisteren Foxlife Vlaanderen toegevoegt, ik wil echt niet negatief zijn maar het aanbod is gewoon gekeldert de afgelopen maanden en de prijs is het zelfde of zelfs gestegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap over naar een concurrent en kijk of je daar blijer wordt.

Ik heb in het CD-Familiepakket nog altijd veel meer keus dan ik tijd heb.

Steeds maar opsommen wat je NIET hebt is zinloos. Vooral als het alleen maar voor de heb is. 

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

buslijnen verdwijnen en er komen nieuwe bij

ritprijzen wijzigen

pinautomaten verdwijnen

pensioenen verdwijnen

banken verdwijnen

etc

tja we leven in een dynamische maatschappij, weing is statisch.....

dat heet het bruisende leven...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het FamilieHD pakket ook prima inelkaar steken, voor iedereen is er wel wat. Meer prijsverhogingen zit ik ook niet op te wachten, maar misschien gaat dat wel meevallen nu online kijken zo populair aan het worden is en ook goedkoper is.

CD kan toveren met transpondercapaciteit. Het lijkt me dat de prijs niet hoger hoeft wat dat betreft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...