Ga naar inhoud


dvb-c tuner ultimo en duo2


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Iemand een idee of de dvb-c tuner voor de Ultimo ook past in de Duo2?

 

En heeft er toevallig al iemand eens een Ci+kaart van Telenet in een Duo2 of Ultimo met dvb-c tuner gestoken en dat werkend gekregen?

 

Tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kennis van mij heeft dit onlangs met een Dreambox 8000 geprobeerd en dat gaat niet. Je krijgt de melding dat het (TV) toestel niet aangepast is voor CI+. Dreambox is net als de VU Ultimo een Linux of Enigma ontvanger dus gooi je geld niet weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor zover ik weet zou een tuner van een ultimo ook in een duo2 moeten werken. Sterker nog, in mijn duo2 zit een van de s2 tuners die in de Ultimo zat naast een twin dvb-s2 tuner. Zoals RogerDR al opmerkt een ci+ zal niet zo maar gaan werken, en het is de vraag of je dat uberhaupt fatsoenlijk aan de praat krijgt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig. Als dat werkte kaartje van Telenet erin samen met dvb-c en terug volle plezier aan Vu+ decoders

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...