Ga naar inhoud


veel niet werkende zenders met schotel


timhenning

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja dat weet ik uit eerdere berichten...

maar kun je die ergens zien dat je terwijl je draait je ook aan die percentage kan zien of het beter wordt? 

want de kwaliteit staat op 0%

zou handig zijn dat je dat kan zien oplopen terwijl je aan het uitrichten bent

 

En hoe moeten de settings staan van de decoder zelf????

aangepast door timhenning
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een ontvanger is geen meetinstrument, wanneer de scholtel goed staat krijg je beeld.

Voor het uitrichten van een schotel gebruik je een meetinstrument, heb je dat niet is het je inlezen  en een portie geduld tijdens het blindelings uitrichten en proberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dank u. 

normaal kwam er iemand met een meetinstrument maar die heeft niet omgekeken dus moet ik het zo maar proberen... 

het zal dus gokken en zoeken zijn naar waar ik moet draaien.

 

het kan dus niet aan de instellingen van de decoder liggen? (daar ga ik dan vanuit omdat deze vraag al verschillende keren niet beantwoord werd)

 

het opnieuw inladen van de zenders zal dus ook geen oplossing zijn?

 

allé na 3 dagen wordt het hier toch tijd dat het in orde is. lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De TVV decoder heeft voorgeprogrammeerde settings, en kijkt bij een juist uitgerichte schotel zelf hoe de settings moeten staan.

 

Maar wanneer plaats je nu een foto van hoe je antenne geplaatst is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...