Ga naar inhoud


Firmware CD kaart uit te lezen met OSCam?


DBdrug

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoezo deze verschillen er zijn ?

 

Dan zit er een parental lock op je kaart. Dat is een feature zodat de jonge gezinsleden niet kanalen kunnen kijken in afwezigheid van de ouders waar bv extreem (natuur) geweld op getoond wordt.

0+ betekend: alleen kanalen die geschikt voor alle leeftijden (vanaf 0 jaar en ouder)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan zit er een parental lock op je kaart. Dat is een feature zodat de jonge gezinsleden niet kanalen kunnen kijken in afwezigheid van de ouders waar bv extreem (natuur) geweld op getoond wordt.

0+ betekend: alleen kanalen die geschikt voor alle leeftijden (vanaf 0 jaar en ouder)

Wat betekent dan "no limit" ???? Hetzelfde ??? Ofwel geen limit voor alle kanalen die geschikt voor alle leeftijden (vanaf 0 jaar en ouder)

 

Waarom twee verschillende aanduidingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees geldt bij 0+ dat alleen kanalen die voor alle leeftijden geschikt zijn bekeken kunnen worden en 'no limit' dus alle kaarten ongeacht de leeftijd.

Is dus niet hetzelfde maar precies het tegenovergestelde.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry i.p.v. kaarten bedoelde ik kanalen, dus er had moeten staan:

 

Als ik het zo lees geldt bij 0+ dat alleen kanalen die voor alle leeftijden geschikt zijn bekeken kunnen worden en 'no limit' dus alle kanalen ongeacht de leeftijd.

Is dus niet hetzelfde maar precies het tegenovergestelde.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier 'n Oranje seca3 card met Settopbox-pakket die onder majurity aangeeft: no limit.

En 'n soortgelijke card met Familie/HDTV/Film1Sport1 pakket waarbij staat: 0+.

Is dit logisch en conform jullie conclusies of misschien juist niet ?

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het kaart gerelateerd is. Misschien 'no limit' voor kaarten waar geen sexkanalen op gezet waren. En 0+ waar wel sexkanalen op staan geprogrammeerd.. Zomaar een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaarten geven ook no limit. Maar bij readers, kan je een pincode ingeven bij kinderslot.

Kan het zijn, dat de kaart de standaard code 0000 heeft er staat no limit en als die anders is iets anders?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het kaart gerelateerd is. Misschien 'no limit' voor kaarten waar geen sexkanalen op gezet waren. En 0+ waar wel sexkanalen op staan geprogrammeerd.. Zomaar een idee?

Op beide kaarten geen erotiekpakket !

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op beide kaarten geen erotiekpakket !

 

Er bestaat bij Canal Digitaal ook geen erotiekpakket, maar die zitten wel in de pakketten.

Het settopbox pakket heeft er geen, in het Familiepakket zit Hustler.

Op Mijn CanalDigitaal kan je ze aan- of uitzetten.

Ik zou daar eens inloggen en kijken of erotiek geblokkeerd staat en deblokkeer het eens en kijk dan of die 0+ veranderd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...