Ga naar inhoud


Philips Airfryer


nolletje

Aanbevolen berichten


13 uren geleden, Michel zei:

Dat is nogal een verschil 65 of 139 euro 😑

Noop, Michel, ik zei 65 euri extra.

Het is dus een keuze tussen voor 75 euri een ouwetje opkalefateren en kijken of ie het dan weer of nog een tijd(je) goed doet. Of voor 65 meer een compleet nieuwe die weer hopelijk veel meer jaren mee gaat.

In mijn straatarme tijd zou ik voor het eerste gekozen hebben, ook al ging het niet over dergelijke dure dingen maar meer over voor 3 gulden een gekregen apparaat van 50 gulden repareren waarna hij weer 20 jaar mee kon. Letterlijk. Een vrijwel rotte mixer die een zwager weg wou gooien (hadden we niet, ongekende luxe) en waar we het lager van vervangen hebben.

Maar nu ik net iets meer reserve heb zou ik voor de nieuwe gaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terzijde, iets geks in de software hier:

Ik had het woordje "extra" dik gemaakt. Maar daarna werd alles wat ik daarna typte ook dik gemaakt. Verwijderen van al het dik gedrukte incl. "extra" hielp niet; alles werd opnieuw dik.

Ook bij opnieuw beginnen werd vanaf het 1e woord alles dik.

 

Ik heb het opgelost door alles te verwijderen en je bericht te quoten. Toen kreeg ik pas normale letters.

Weet je een andere methode om deze rare effecten te voorkomen, behalve pas aan het eind van een bericht iets dik maken?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het woord extra dik gemaakt in je bericht, dat gaf geen probleem.

 

In dit bericht heb ik extra in de lopende zin tijdens het schrijven van het woord dik gemaakt, niet achteraf.

 

Hier werkt het gewoon.

Een probleem met je browser?

 

Een 6 jaar oude Fryer repareren met 50% van de nieuw waarde aan onderdelen, ik zou het niet doen, maar iedereen zal zo zijn eigen afweging maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het al een paar keer eerder. Gebruik firefox. Op geen enkel ander forum een probleem in dit opzicht met firefox. Ik kan het een keer met safari proberen.

 

Zelf zou ik idd. ook niet voor zoveel geld een paar onderdelen bij een oude airfryer vervangen. Vandaar mijn bericht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ter info, ik gebruik ook firefox.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Op 9-1-2020 om 17:28, minplus zei:

Noop, Michel, ik zei 65 euri extra.

Het is dus een keuze tussen voor 75 euri een ouwetje opkalefateren en kijken of ie het dan weer of nog een tijd(je) goed doet. Of voor 65 meer een compleet nieuwe die weer hopelijk veel meer jaren mee gaat.

In mijn straatarme tijd zou ik voor het eerste gekozen hebben, ook al ging het niet over dergelijke dure dingen maar meer over voor 3 gulden een gekregen apparaat van 50 gulden repareren waarna hij weer 20 jaar mee kon. Letterlijk. Een vrijwel rotte mixer die een zwager weg wou gooien (hadden we niet, ongekende luxe) en waar we het lager van vervangen hebben.

Maar nu ik net iets meer reserve heb zou ik voor de nieuwe gaan.


Je hebt gelijk, helemaal over het hoofd gezien 👊🏾

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Even volledig off-topic en los van het feit dat je als mod prima en volwassen reageert. 😁

Zoals je ziet gaat het fout met firefox. Zie de regel hierboven waar ik in een andere zin een woordje dik had gemaakt. Ook met safari geprobeerd en hetzelfde effect. Dat de letters nu weer normaal zijn is door na wat typewerk het forum af te sluiten, ergens anders heen te gaan en dan hier weer te komen. De eerste regel blijft dan vet wat ik ook probeer. Die daarna krijg ik zo te zien wel klein.

Maar goed, het is verder volkomen irrelevant, ik red me er wel mee en plaats gewoon soms iets niet omdat het anders mogelijk agressief overkomt.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...