Ga naar inhoud


Rode led probleem vu duo


flashcs

Aanbevolen berichten


Ik heb een handleiding geschreven hoe je de reparatie moet doen en het is prima zelf te doen, ook al ben je geen soldeerheld.. Ik weet niet of Michel me toelaat een link te plaatsen gezien ik netjes bronnen vermeld en er zijn meer bronnen dan enkel dit forum, dat ligt hier nogal gevoelig. De handleiding heet "Vu+ Duo - Alles over C807" en ik weet zeker dat je 'm daarmee zult vinden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aangezien je lijkt te verwijzen naar dit document dat gelukkig ook ergens beschikbaar was zonder dat je ergens in moest loggen en er geen copyright op zit of zelfs vermelding van de auteur wordt gemaakt, hierbij als bijlage

Dan is het ten minste ook over 2 jaar nog op dit forum beschikbaar: ;)

 

vuduo_c807.pdf

 

Verder begrijp ik niet precies wat je bedoeld met '...ligt hier nogal gevoelig' maar als je daarmee bedoeld dat we het niet fijn vinden als leden antwoord op een vraag geven in de vorm van een verwijzing naar een externe website (welke website dan ook) dan klopt dat. Dat is namelijk op een forum hoogst ongewenst. Na maanden of jaren heb je dan een forum vol met 'dode' links en daarbij is niemand gebaat!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...