Ga naar inhoud


CCCam 2.30, OpenAtv 4.2 en freezes van CanalDigitaal


Aanbevolen berichten

Ik gebruikte mijn CanalDigitaal en Ziggo kaart zonder problemen met OpenAtv 4.2.

Gewoon plat installeren van CCCam 2.30 en het werkt met beide kaarten, geen card-sharing en niks configureren.

 

Tot aan mijn laatste update van OpenAtv van vandaag (12-10-2014).
Nu heb ik om de 10 seconden een freeze.

Het herstelt na iets van 2-3 seconden maar daarna weer een freeze.

 

Mijn oplossing is de eind-september versie van OpenAtv 4.2 gebruiken (en goed bewaren) maar

kan ik iets aan CCCam instellen om die freeze te voorkomen ?

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het freeze komt dit ook voor op niet gecodeerde signalen?

 

Iets gaan instellen bij CCcam omdat er plots een probleem is zou ik niet gaan doen.

 

Probeer de cam eens terug te verwijderen en opnieuw te instaleren.

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat de fout bij Open Atv zelf zit.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongecodeerde signalen zijn goed.

 

Ik heb de laatste OpenAtv image geheel nieuw ge-installerd en daarna CCCam opnieuw maar het resultaat is hetzelfde: freezes om de 10 seconden.

 

Persoonlijk denk ik ook dat het aan OpenAtv ligt maar bij OpenAtv willen ze niets weten van CCCam.

aangepast door zekitez

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Terug naar een september versie van opentatv. Nu werkt alles weer naar behoren alleen geen updates meer van openatv...

Aangezien ik in twente woon in het ziggo gebied en over stap naar caiway glas ben ik benieuwd hoe dat zal gaan.... ongecodeerde kabel zenders, geen kaart nodig...

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel geheugen plaats heb je nog met de nieuwe openatv? En nu met de oude?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart je box even, en laat je kaart even 30 minuten op NED1 HD staan en haal voor zekerheid even de netwerk kabel er uit. Als dat niet werkt probeer de kaart even 30 minuten in een officiele cds receiver of een ontvanger bij iemand anders te gebruiken op NED 1 HD want ik denk dat jou kaart toch op het randje van anti-cs balanceert.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...