Ga naar inhoud


VU+ naar twee tv's of zo


Jan-65
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


@ Bellejt eigenlijk klopt dat niet helemaal je kan 4 verschillend sid en geen 4 kanalen opmaken met 1 canal digitaal kaart je hebt zenders die 2 sids van je cd kaart vragen dus dan kan je nog maar 2 kanalen openmaken.

 

Maar als je softcam goed staat ingesteld dan red hij het makkelijk om meerdere kanalen te openen terwijl je over de sid limitering heen zit

 

Vertel eens over dat goed instellen? ccam?

 

Toen dat sid gedoe ingevoerd werd heb ik ooit "SID LIMIT: /dev/sci0 4 11" er aan gehangen.

Uit gemakzucht nooit meer naar gekeken.. :mellow:

 

Kan dat beter?

aangepast door tesla
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is een vraag die niet in dit topic hoort. Als je die vraag beantwoord wil zien open dan een topic in het cccam forum.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een vraag die niet in dit topic hoort. Als je die vraag beantwoord wil zien open dan een topic in het cccam forum.

 

Je vindt dit echt offtopic worden hier?

Niet mee eens zonder verdere toelichting, maar natuurlijk volg ik (verbaasd) je richtlijn.

 

@muppet:

zoals je leest vindt een medemoderator van je dat ik in dit topic niet kan reageren op een opmerking van jou over SID's in dit topic..

Zou je mee willen verhuizen naar de ccam afdeling?

 

Volgens mij heb jij de oplossing voor mijn probleem bij het streamen vanaf de VUDuo naar meerdere TV's.

Ik weet trouwens niet eens zeker of je opmerking wel over ccam ging, want dat was onderdeel van mijn vraag.

Geef anders even aan in welk forum ik je antwoord kan gaan zoeken anders raak ik je kwijt. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tesla hier is het cccam forum https://www.sat4all.com/forums/forum/73-cccam/ en hier is het oscam forum https://www.sat4all.com/forums/forum/65-oscam/net welke cam je hebt.

En ja winwiz heeft gelijk deze vraag hoort hier niet en heeft niks met ts te maken.

Als je daar een topic maakt dan kunnen we wel verder zien.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...