Ga naar inhoud


Radio zenders op tuners: weg via all-in pakket?


magielsr

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om een all-in pakket te nemen (telefoon, internet en TV) via of Ziggo (mijn huidige provider) of KPN Glasevezel. Radio luisteren kan dan alleen via de TV of via een uitgang op het kastje (maar dan is het of TV of radio, niet beiden simultaan).

Echter: ik raak dan mijn radiozenders kwijt, die ik nu eenvoudig via een coax-kabel kan mbleuisteren in de huiskamer, de werkkamer van mijn vrouw en mijn eiogen werkkamer.

Is hier een oplossing voor (belave in iedere kamer een Sonos :-)???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je ipv KPN bijv. Telfort glasvezel neemt krijg je wel een pakket analoge tv en radio zenders via coax erbij. Tevens een pakket ongecodeerde digitale tv zenders via de coax.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ziggo lijkt me een prima provider. Compleet TV+Radio pakket tegen een goede prijs.
Ook met Alles-in-1 komen ze m.i. goed uit de bus qua prijs. Vergelijk andere providers maar eens goed met Ziggo.

Daarnaast vrije hardwarekeuze wat voor mij een hele belangrijke is. En voor jou de analoge radio (en TV) is m.i. bij Ziggo redelijk gegarandeerd voorlopig.

Anders is er zeker voor radio voldoende alternatief te bedenken: Luisteren via internet of FM/DAB+ uit de ether.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...