Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten

Zo te zien wordt het voor jou een prijsverlaging. 

Lijkt me geen slecht aanbod.

 

Als je nog minimaal een jaar TV wilt kijken via de satelliet, is het gewoon een prima aanbieding. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is (en blijft) inderdaad een kromme situatie. 

Een groot verschil in prijs voor hetzelfde pakket. 

 

Zelf betaal ik 9,95 per maand voor het HD-actiepakket. 

Dit is 0,05 per maand goedkoper, maar het scheelt wel zo'n 10 zenders met het huidige actiepakket.

Niet dat ik op die 10 extra zenders (Veel MTV zenders, SBS 9, Fox e.d.) zit te wachten, maar je krijgt wel scheve verhoudingen.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

antwoord van cds op een vraag op satellietforum:

Allereerst bedankt dat u de moeite doet rechtstreeks informatie op te vragen over de nieuwe producten van M7 Group s.a. 

Het klopt dat we voor TV Vlaanderen een nieuw product in de markt aan het zetten zijn. Dit is de M7 MZ-101, een hybride ontvanger die werkt met een ingebouwde smartcard. 

Voorlopig is deze ontvanger niet voor de Nederlandse markt beschikbaar en blijft de M7 SAT801 en M7 DSR-8141 leverbaar. Wanneer de M7 MZ-101 wel beschikbaar is voor de Nederlandse markt is op dit moment niet aan te geven, we zijn bezig om een introductie op de Nederlandse markt mogelijk te maken. Dat onze servicedienst geen antwoord op deze specifieke vragen kan geven is niet onlogisch.

Dan wat betreft het gratis kijken, dit is per aanbod verschillend. U hebt het over een aanbieding met een HD ontvanger. Als u daarvan gebruik maakt gaat u de eerst volgende maand betalen. 

Op dit moment zijn er geen plannen om het bestaande Mediaguard 3 codering systeem af te schakelen. 

Dat we Mediaguard afschakelen omdat we ViaAccess gebruiken in de nieuwe hybride box is dan ook niet waar. Beide coderingen zijn prima naast elkaar te gebruiken. 

Wel zullen we het oude Mediaguard 2 , ook wel Seca2 genoemd, gaan afschakelen volgend jaar. Dit kan prima, aangezien deze verouderde codering uitsluitend gebruikt wordt voor het Settopbox pakket wat komt te vervallen. 

Met vriendelijke groet,

Henk

CanalDigitaal

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is (en blijft) inderdaad een kromme situatie. 

Een groot verschil in prijs voor hetzelfde pakket. 

 

Zelf betaal ik 9,95 per maand voor het HD-actiepakket. 

Dit is 0,05 per maand goedkoper, maar het scheelt wel zo'n 10 zenders met het huidige actiepakket.

Niet dat ik op die 10 extra zenders (Veel MTV zenders, SBS 9, Fox e.d.) zit te wachten, maar je krijgt wel scheve verhoudingen.

 

Dus mijn vader die € 9,95 betaalt, die heeft 10 zenders minder dan de aanbieding die ik heb gekregen van € 10,- per maand?

 

Is het mogelijk dat mijn vader € 0,05 meer gaat betalen om de 10 zenders erbij te krijgen?

 

Wat is het zenderpakket van € 9,95 per maand en die van € 10,- per maand?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bellen en vragen, nee heb je, ja kan je krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het voor je uit gaan zoeken: 

 

In het HD-actiepakket (wat je vader heeft) zitten momenteel 17 zenders. Globaal genomen zijn dit de meest bekeken zenders. 

In het Basis HD-pakket blijken zelfs 20 extra zenders te zitten. Dit zijn :

 

National Geographic HD

Brava HD

History HD

Fox

Discovery

Comedy Central

MTV Rocks

MTV NL

MTV Dance

MTV Hits

MTV Music

TV Oranje

VH 1 

VH 1 Classic

Nickelodeon

TLC

Omroep Zeeland

SBS 9

Retro Music Television

Hustler HD 

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

De 17 zenders in de link die niet in de bovengenoemde lijst staan vormen het HD-actiepakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het voor je uit gaan zoeken: 

 

In het HD-actiepakket (wat je vader heeft) zitten momenteel 17 zenders. Globaal genomen zijn dit de meest bekeken zenders. 

In het Basis HD-pakket blijken zelfs 20 extra zenders te zitten. Dit zijn :

 

National Geographic HD

Brava HD

History HD

Fox

Discovery

Comedy Central

MTV Rocks

MTV NL

MTV Dance

MTV Hits

MTV Music

TV Oranje

VH 1 

VH 1 Classic

Nickelodeon

TLC

Omroep Zeeland

SBS 9

Retro Music Television

Hustler HD 

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

De 17 zenders in de link die niet in de bovengenoemde lijst staan vormen het HD-actiepakket. 

 

Dank je voor het uitzoeken, dat is wel een enorm verschil voor 5 eurocent.

 

Ik hou wel van een beetje muziek, dus dat is welkom.

 

Mijn vader heeft het € 9,95 alleen voor de sleurhut, die nog al eens buiten de seizoenen campeert, dus aan een recreatiepakket had hij niets.

 

Voor de rest van de tijd zou hij zijn kaart bij mij willen parkeren, want dan blijft deze actief en hoef ik niet zo moeilijk te doen als mijn andere TV-tje wer werkt die in de slaapkamer komt te staan.

 

Toch eens kijken of Canaldigitaal dat alsnog naar een 5 eurocent duurder pakket wil omzetten, niet dat hij het zal gebruiken, maar ik wel. ;)

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 cent meer betalen en daarvoor 20 zenders meer krijgen.

Zo weet je meteen wat een zender waard is. ;)

 

Het geeft uiteraard ook aan hoe overpriced het basisaanbod blijkbaar is.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Prijs van stb-pakket is nu verhoogd tot €99.96 per jaar. Afgelopen vrijdag de incasso geboekt.

 

Ik had anders begrepen dat dit pakket niet meer bestond......

 

Welke zenders gaan bij jou open?

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...