Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ziggo is vanaf € 18,70 per maand, voor die prijs kan HD de lucht in...

 

O, wacht,

Als je een abonnement bij Ziggo neemt op FOX Sports, dan betaal je daarvoor de eerste 4 maanden een
abonnementsvergoeding van € 12,50 per maand in plaats van € 24,95.
Daarna betaal je automatisch de reguliere abonnementsvergoeding.

 

Mag wat kosten bij Ziggo. bij Canaldigitaal € 14,95?

 

Zo heeft alles een reden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ken je de reclame nog om een prijsverhoging te rechtvaardigen van CanalDigitaal.?

HD is de norm.

Alleen zijn ze onderweg naar HD de HD zenders uit het oog verloren en zenden meer in SD uit dan via de kabel.

 

Normaal tarief is overigens € 19,95 bij CanalDigitaal dus ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

... maar ja de mensen slikken alles en betalen gewoon, 

 

Over de grens is veel te halen. FTA of FTV. Zelfs goedkopere abonnementen.

Degenen die een beetje hebben opgelet op school en hun talen spreken zijn helemaal niet afhankelijk van een pakketaanbieder die Nederlands ondertitelde uitzendingen aanbiedt. Of de school was niet goed zodat ze beter hun schoolgeld kunnen terughalen.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voldoet voor je vrouw in Slagharen Digitenne niet? NPO 1-2-3 en Omroep Drenthe gratis.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je de reclame nog om een prijsverhoging te rechtvaardigen van CanalDigitaal.?

HD is de norm.

Alleen zijn ze onderweg naar HD de HD zenders uit het oog verloren en zenden meer in SD uit dan via de kabel.

 

Normaal tarief is overigens € 19,95 bij CanalDigitaal dus ...

Voor het Familie pakket, voor Basis HD is dit slechts 17,95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De goedkoopste satelliet ontvanger kost € 69, de duurdere € 500.

 

Maar ja, Hollanders he, mag niets kosten.

Totdat de stekker eruit gaat en er geen Nederlandse zenders meer op satelliet te zien zijn.

 

Tja voor de een is 10 € al genoeg maar voor wat jou betreft mag het wel naar de 30 € blijkbaar.

Ik zit al sinds 1987 op de sateliet en behoor tot de eerste klanten van CD en ben nu aan mijn derde ontvanger bezig, mijn eerste een Nokia kon ik weggooien omdat er een kaartwissel kwam, toen een VU+Duo en nu een VU solo 2 , dus CD heeft al genoeg geld gekost.

Dus als ik nu naar 15,95 ga is dat in een keer ruim 59%, nou wil ik jou wel horen als je huur of wegenbelasing 59 % omhoog gaat, sta je dan te juichen?

Ik kijk alleen de Nederlandse zenders en voor de rest interessert het mij niet, ik heb trouwens geen tijd voor meer zenders want als je 30 zenders of meer hebt snap ik niet hoe je alles kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de grens is veel te halen. FTA of FTV. Zelfs goedkopere abonnementen.

Degenen die een beetje hebben opgelet op school en hun talen spreken zijn helemaal niet afhankelijk van een pakketaanbieder die Nederlands ondertitelde uitzendingen aanbiedt. Of de school was niet goed zodat ze beter hun schoolgeld kunnen terughalen.

 

Als je goed had gelezen had je geweten dat ik niet in Nederland woon, misschien ook te vroeg van school gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed had gelezen had je geweten dat ik niet in Nederland woon, misschien ook te vroeg van school gegaan.

 

Dat is dan een extra reden me af te vragen waarom je zo aan al die Nederlandse zenders hecht. Het mag natuurlijk, maar dat kost geld.

Heeft het taalgebied waar je nu woont geen vergelijkbaar aanbod?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan een extra reden me af te vragen waarom je zo aan al die Nederlandse zenders hecht. Het mag natuurlijk, maar dat kost geld.

Heeft het taalgebied waar je nu woont geen vergelijkbaar aanbod?

 

Ik hecht niet aan die Nederlandse zenders het gaat in dit geval om de absurde prijsverhoging, wat nou als CD aankondigt dat vanaf volgend jaar de prijs 50% omhoog gaat wat zeg je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je ook al met Nederland deed: stemmen met je voeten.

Dus afscheid nemen van CD als je die hogere prijs niet wilt betalen. Dat wordt dan exit2.

Ik ben al bij ze weg sinds ze geld willen hebben voor NPO 1-2-3.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is de enige goede actie die je kan nemen. Je abonnement afsluiten.

Ik keek vroeger ook "gratis" naar een handjevol nederlandse zenders, want toen was je vrij om een bedfrag te betalen voor de verzekering van je kaart, en als je de helpdesk nodig had, moest je dan nminder betalen (of zelfs niets, dat weet ik niet meer precies), maar een helpdesk gebruik je in principe toch niet via de telefoon, dus ik betaalde niet. Alleen een bedrag voor de smartcard. Daarna was het alleen NL 1-2 en 3... OK, jammer, maar goed, het was zo.... en sinds die weg zijn is het hier ook gestopt. Ik ben ook niet bereid te betalen voor iets waar ik toch vrijwel nooit naar keek... en al helemaal niet voor zenders als Discovery en national geographic en al die andere, voor mij onzinnige zenders.

De Duitse TV levert alles wat ik wil.  

Maar uiteraard moet ieder voor zich weten of hij/zij bereid is te betalen voor een pakket, en hoeveel. Iedereen heeft een drempel denk ik. Vroeger had ik een abonnement op de krant... maar dat is ook al jaren geleden stop gezet, omdat het in mijn ogen onredelijk duur werd voor het gebodene. 

Zolang mensen massaal blijven betalen en prijsverhogingen als zoete koek slikken, blijft dit doorgaan. Het enige wat blijft is opzeggen.  Overigens kabel tv is totaal geen optie, het is erg duur, en voor mij ontbreken er erg veel zenders op de Nederlandse kabel, terwijl je moet betalen voor veel zenders die ik niet kijk.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is de enige goede actie die je kan nemen. Je abonnement afsluiten.

Ik keek vroeger ook "gratis" naar een handjevol nederlandse zenders, want toen was je vrij om een bedfrag te betalen voor de verzekering van je kaart, en als je de helpdesk nodig had, moest je dan nminder betalen (of zelfs niets, dat weet ik niet meer precies), maar een helpdesk gebruik je in principe toch niet via de telefoon, dus ik betaalde niet. Alleen een bedrag voor de smartcard. Daarna was het alleen NL 1-2 en 3... OK, jammer, maar goed, het was zo.... en sinds die weg zijn is het hier ook gestopt. Ik ben ook niet bereid te betalen voor iets waar ik toch vrijwel nooit naar keek... en al helemaal niet voor zenders als Discovery en national geographic en al die andere, voor mij onzinnige zenders.

De Duitse TV levert alles wat ik wil.  

Maar uiteraard moet ieder voor zich weten of hij/zij bereid is te betalen voor een pakket, en hoeveel. Iedereen heeft een drempel denk ik. Vroeger had ik een abonnement op de krant... maar dat is ook al jaren geleden stop gezet, omdat het in mijn ogen onredelijk duur werd voor het gebodene. 

Zolang mensen massaal blijven betalen en prijsverhogingen als zoete koek slikken, blijft dit doorgaan. Het enige wat blijft is opzeggen.  Overigens kabel tv is totaal geen optie, het is erg duur, en voor mij ontbreken er erg veel zenders op de Nederlandse kabel, terwijl je moet betalen voor veel zenders die ik niet kijk.

 

Helemaal mee eens, ik wacht tot ik hoor dat ik meer moet betalen en dan krijgen ze een mail dat ik er klaar mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja voor de een is 10 € al genoeg maar voor wat jou betreft mag het wel naar de 30 € blijkbaar.

Ik zit al sinds 1987 op de sateliet en behoor tot de eerste klanten van CD en ben nu aan mijn derde ontvanger bezig, mijn eerste een Nokia kon ik weggooien omdat er een kaartwissel kwam, toen een VU+Duo en nu een VU solo 2 , dus CD heeft al genoeg geld gekost.

Dus als ik nu naar 15,95 ga is dat in een keer ruim 59%, nou wil ik jou wel horen als je huur of wegenbelasing 59 % omhoog gaat, sta je dan te juichen?

Ik kijk alleen de Nederlandse zenders en voor de rest interessert het mij niet, ik heb trouwens geen tijd voor meer zenders want als je 30 zenders of meer hebt snap ik niet hoe je alles kan kijken.

De prijsverhoging is mede tot stand gekomen door 2 zaken buiten de invloedsfeer van Canaldigitaal.

 

Tot voor kort kreeg Canaldigitaal betaald om de 3 Nederlandse publieke zenders door te geven, de Nederlandse overheid heeft besloten dat verspreiding via Digitenne voldoende is en in plaats ven geld voor doorgifte te ontvangen moet Canaldigitaal tegenwoordig een vergoeding voor deze zenders betalen.

 

Canaldigitaal is wettelijk verplicht geworden 30 zenders in het basispakket door te geven.

Het commissariaat van de media heeft verleden jaar een boete opgelegd aan CD omdat zij niet aan deze verplichting voldeden.

 

Voor wat betreft je ontvangers, je hebt op dit moment nog een keuze om zelf je ontvanger aan te schaffen, met het bijbehorende risico dat je moet herinvesteren bij het veranderen van de techniek.

Je kan ook kiezen voor een ontvanger in bruikleen, waarbij CD die moet vervangen wanneer die niet meer voldoet.

 

Indien je voldoende aan BVN hebt om feeling te houden met je moederland, heb je CD niet nodig en betaal je niets.

Wil je meer zenders uit Nederland in het buitenland zien bestaat op dit moment nog de mogelijkheid een abonnement te nemen.

 

En voor niets gaat de zon op, al het andere dient te voldoen aan de door de wetgever gestelde minimum eisen en dat kost een beetje meer.

Wanneer je tevreden bent, meld het hier, wanneer je het er niet mee eens bent meld je dat je volksvertegenwoordiger en heb je tenminste eens in de 4 jaar de kans een verandering te bewerkstelligen door te stemmen.

 

En uit mijn handtekening valt op te maken dat ook ik begonnen ben met de Nokia mediamaster.

Ook ik ben begonnen met het settop pakket, en nee, ik betaal ook liever niet teveel.

 

Ik veronderstel overigens, dat je tv toestel uit 1987 ondertussen ook een of meerdere malen vervangen is, evenals talloze andere ........

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...