Jump to content
Sign in to follow this  
Johan45

Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016

Recommended Posts

Noordzee schrijft:

"Ik had anders begrepen dat dit pakket niet meer bestond......"

Ja dat klopt. Het is net zo gegaan als bij het familiepakket. Mensen die het SD-pakket hadden, konden natuurlijk al flink wat HD-zenders zien. Ze werden op een bepaald moment gedwongen €3,-/maand meer te gaan betalen en kregen er nog extra HD-zenders bij.

Het Set Top Box pakket werd op een bepaald moment ook opgedoekt en mensen werden gedwongen het HD-basispakket te nemen voor een zeer aantrekkelijk aanbod.
Er zijn echter een aantal mensen geweest die zeiden dat doe ik niet, ik zeg m'n abonnement op en toen mochten ze plots toch het Set Top Box pakket behouden maar natuurlijk ook met de nodige HD-zenders omdat de SD-zenders niet meer werden uitgezonden.
Tja, ze maken er wel een potje van daar bij CanalDigitaal.
Het is niet gek dat de helpdesk van CD het zelf niet meer weet.

De goedkoopste aanbieding was € 9,95 dus je had allang niet meer het goedkoopste abonnement. ;) 

Dat het Set Top Box € 99,95 blijkbaar toch nog bestaat is leuk om te weten als er nog eens onderhandeld moet worden.

Via de link kan je o.a. het volgende lezen:

Voor slechts € 5,- p.mnd. de beste beeldkwaliteit voor de beste beleving

Het kan dus nog goedkoper?

De beste beleving is iets wat iemand zelf bepaald, dat kan CDS niet voor de klant beslissen.

Bovendien ontvang je bij ons de beste HD-beeldkwaliteit (Consumentenbond 2011 en 2012).

Het is nu 2017 en ze zijn aan alle kanten ingehaald, FTA zenders zijn zo wie zo vrij te ontvangen, dus die tel ik niet mee.