Ga naar inhoud


Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016


Johan45

Aanbevolen berichten


Noordzee schrijft:

"Ik had anders begrepen dat dit pakket niet meer bestond......"

Ja dat klopt. Het is net zo gegaan als bij het familiepakket. Mensen die het SD-pakket hadden, konden natuurlijk al flink wat HD-zenders zien. Ze werden op een bepaald moment gedwongen €3,-/maand meer te gaan betalen en kregen er nog extra HD-zenders bij.

Het Set Top Box pakket werd op een bepaald moment ook opgedoekt en mensen werden gedwongen het HD-basispakket te nemen voor een zeer aantrekkelijk aanbod.
Er zijn echter een aantal mensen geweest die zeiden dat doe ik niet, ik zeg m'n abonnement op en toen mochten ze plots toch het Set Top Box pakket behouden maar natuurlijk ook met de nodige HD-zenders omdat de SD-zenders niet meer werden uitgezonden.
Tja, ze maken er wel een potje van daar bij CanalDigitaal.
Het is niet gek dat de helpdesk van CD het zelf niet meer weet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de zenders van het hdtv pakket (heb ik erbij) https://www.canaldigitaal.nl/zenders/hdtv-pakket/

 

 

Mooi verhaal, dat lijkt wel wat op het HD Actiepakket (HD Light) wat ik tot afgelopen zomer had. 

En ik maar denken dat ik met 10 Euro per maand het goedkoopste pakket had..... :D

(Niet dus!!) :eek:

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Via de link kan je o.a. het volgende lezen:

 

 
Voor slechts € 5,- p.mnd. de beste beeldkwaliteit voor de beste beleving

 

 

 

Het kan dus nog goedkoper?

 

De beste beleving is iets wat iemand zelf bepaald, dat kan CDS niet voor de klant beslissen.
 

Bovendien ontvang je bij ons de beste HD-beeldkwaliteit (Consumentenbond 2011 en 2012).

 

 

 

Het is nu 2017 en ze zijn aan alle kanten ingehaald, FTA zenders zijn zo wie zo vrij te ontvangen, dus die tel ik niet mee.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...