Ga naar inhoud


Vu+duo start niet meer op


Gerdam

Aanbevolen berichten

Mijn Vu+duo start niet meer op, er gaat een rood lampje branden en die blijft branden, verder doet hij niets meer.

Ik heb al een tijdje problemen met de box. Tijdens het kijken naar een zender valt hij ineens uit. Start je de box opnieuw op door hem aan de achterkant uit en aan te zetten doet hij het weer voor een poos.

Sinds gisteren stopt hij wanneer je naar een andere zender zappt, in het scherm geeft hij channel aan en doet niets meer. Aan en uitzetten aan de achterkant geeft weer beeld.

Vandaag gaat het ook weer mis en gaat alleen een rood lampje in het scherm branden, verder dus dood.

Ik heb OpenPLI 4.0 erop met de laatste software.

Wie heeft een idee wat er aan de hand kan zijn??

GWMJ

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Heb hier precies hetzelfde probleem. Nu heb ik op internet het volgende gevonden :

Vu+ Duo Repair / Reparatur Red light Fix Kit C807 U801 Z102

Is dit wat?

 

Ook heb ik ***geen-reclame***  gebeld. Zij konden het voor €50,- tot €60,- maken.Is dit een reële prijs?

 

Met vriendelijke groet,

 

hanski

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook bij 3 instanties( geen reclame) gebeld met de vraag wat er aan de hand kon zijn.

Vermoedelijk meerder zaken stuk met als kosten tussen de 50 en 150 euro.

Ik heb de HDD er uit laten halen en de vu+  maar als overleden beschouwen en een nieuwe ontvanger gekocht!

GWMJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Bedankt voor de tip, ik kon dat echter niet zelf doen, maar heb een bedrijf in Hengelo gevonden die dit gerepareerd heeft!

Hij werkt weer, ik heb alleen nog wat problemen met opnemen en kijken te gelijk. Moet nog even alle installaties bij langs.

GWMJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...