Ga naar inhoud


Rode led VU+ duo + puntje op spanningsregelaar


gerrit B

Aanbevolen berichten

Mijn Vu + duo had voor de 2e keer de geest gegeven (alleen rode led) . De 1e keer was het nog een kwestie van de elco vervangen, maar dit keer zat er ook een brandpuntje op AOZ1021AI. (U801)

 

Dus een nieuwe AOZ1021AI besteld en deze er (naar mijn mening) ook netjes ingezet uiteraard met het puntje naar de achterkant van de ontvanger. Ontvanger aangezet en even beeld maar daarna  opnieuw rooksignalen uit de U801.

 

Nu heb ik nog een AOZ1021AI op voorraad en kan die er wel weer inzetten maar ben bang dat ook deze weer in rookwolken opgaat als ik hem zo weer aanzet.

 

Vandaar de vraag wat kan er nog meer stuk zijn of wat kan ik doen om te voorkomen dat ook deze regelaar snel het grote archief in kan?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is er een draadje waar men meerdere elco's vervangt samen met U801

 

Edit: Dat was dus als er problemen waren met de ontvangst van de 8PSK zenders.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik heb kunnen zien zit er 3 x een AOZ1021AI die elk een eigen elco heeft van 220 uf.

wat ik hier inderdaad een keer gezien heb is dat al deze 3 werden vervangen (kan dat draadje alleen nog niet vinden)

 

Maar in mijn beleving heeft het geen zin om de andere elco's te gaan vervangen als alleen de U801 rooksignalen geeft.

Als dat wel zo is dan hoor ik het graag want met nog maar 1 ontvanger in huis is het wel behelpen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn er ook 3 vervangen Als je weet dat die ook stuk kunnen gaan

Dan pak je die gelijk mee

Nog sterker bij mij was er niks stuk Steve uit Arnhem heeft er voor mij 3 vervangen om dat ik niet ga zitten wachten op het stuk gaan

Je ontloop het toch niet

Vraag het anders  even aan Steve uit Arnhem

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...