Ga naar inhoud


Belgisch-Limburgse jongeren een slechte beurt maken in het buitenland.


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Van mij mogen ze klimmen en springen vanaf hoge gebouwen als ze maar niets vernielen en dat is hier dus wel gebeurd; jammer voor hun sport.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei D-box:

als ze maar niets vernielen

 

Dat lijkt tegenwoordig niet meer te kunnen . Er moet wat kapot gemaakt worden anders vinden veel jongeren het niet meer leuk.

Een goede ouderwetse schop onder hun h*l en de dienstplicht weer invoeren zou ze wat respect en discipline kunnen leren.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dat lucht op, (offtopic reminiscenties zijn in een ander topic gesplitst zie oude Stompem)

 

En nu naar de vraagstelling en waarom mensen, vooral jeugdigen zo ver gaan als het aanbrengen van schade aan andermans eigendom en cultureel erfgoed.

Een ernstig probleem.

ik ben architect en zie een dergelijke actie van die urban climbers met schade als gevolg aan mijn/ons erfgoed als een extreem ernstige vorm van terrorisme

idem dito de graffiti.

Graffiti tot aan je neusvleugels en onder je kloten met die populaire tatoos, allemaal oké maar het is niet jouw lijf dat je daar besmeurt en beschadigd.

 

Het besef dat jouw sport met die acties iets kapot maakt van anderen dat eigenlijk net zo gerespecteerd zou moeten worden als hetgeen jezelf nastreeft is eigenlijk een oorlogsverklaring aan het bestaansrecht van mooie dingen dat er onder moet lijden. Vreselijk hoge verzekeringen, premies en herstelkosten zijn voor jou helemaal geen thema, jij bent wilde belg en sportief.

 

Dat ik die jongens niet begrijp heeft niks met een generatiekloof te maken daar deze jongere generatie zo perfect geïnformeerd wordt over onze maatschappij en onze wereld als geen generatie voorheen, die moesten echt beter weten.

 

een idee wat een sociale straf zou kunnen zijn welke een redelijke rechter zou mogen of moeten opleggen

400 jaar Bauhütte Köln in weer en wind, misschien leren ze dan nog een vak

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...