Ga naar inhoud


ftp verbinding maken met total commander met een Vu duo


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik zou graag willen weten hoe ik met total commander en ftp verbinding op kan zetten.

doe nu als volgt klik aan verbinding maken met ftp server en voer het ip adres in wat ik zie op netwerkinstellingen.

maar wat moet ik invullen bij hostnaam, gebruikersnaam en wacht woord.

 

gr peter

aangepast door peterksr

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Netwerk dan kies ftp verbinding maken dan nieuwe verbinding bij sessie vul bijvoorbeeld vu duo in en bij hostnaam het ip adres en poort dus hierbij een voorbeeld 192.168.0.103:21 (het locale ip adres gebruiken) dan is 21 de poort voorafgaande aan het ip adres van je vu duo je gebruikersnaam is root je wachtwoordwoord weet ik dus niet dat heb je zelf aangemaakt of gebruik jij het standaard wachtwoord ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netwerk dan kies ftp verbinding maken dan nieuwe verbinding bij sessie vul bijvoorbeeld vu duo in en bij hostnaam het ip adres en poort dus hierbij een voorbeeld 192.168.0.103:21 (het locale ip adres gebruiken) dan is 21 de poort voorafgaande aan het ip adres van je vu duo je gebruikersnaam is root je wachtwoordwoord weet ik dus niet dat heb je zelf aangemaakt of gebruik jij het standaard wachtwoord ?

Ik gebruik waarschijnlijk het standaard wachtwoord maar weet niet wat dat is.

 

Gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vul je enkel root in bij login en bij wachtwoord vul je niks in dus gebruikersnaam is root en bij wachtwoord vul je niks in dat laat je leeg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...