Ga naar inhoud


OS X 10.11 El Capitan beta testers


Puch

Aanbevolen berichten

Potdikkie moet ik ook mijn AppleWatch updaten.... ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kleine waarschuwing aan de belgen hier op dit board die versie 10.11.1 net geïnstalleerd zouden hebben.

Mijn toetsenbord stond plots geconfigureerd als 'Nederlands' in plaats van Belgisch. Hierdoor had ik problemen om mijn paswoord in te geven. 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt nog al wat geupdate, en dat kost me wel behoorlijk wat tijd...

maar goed heb nog geen heel vervelende negatieve aspekten gezien

 

behalve dit dan:

in DraftSight tonen zich de details niet meer ( workaround = details ausblenden en weer einblenden )

kost extra tijd om iets te printen/plotten dus

 

maar DraftSight is ook een beta moet ik bekennen

 

ciao ciao

post-30989-0-92198400-1445685182_thumb.png

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

wat erg storend is voor de onwetende apple gebruiker is dat er ook na de upgrades en updates te hebben geladen een probleem blijft bestaan inzake de netwerk compatibiliteit

AFP versus SMB

dat is voor mensen met het apple OS el Capitan in een LAN met een NAS reden voor ergernis en tijdverlies

de bestanden zijn na de upgrade naar El Capitan niet zichtbaar voor uw collega die per samba op de NAS zoekt naar het bestand

 

niet iedereen van jullie werken met meerdere apples in een Netwerk en dan zul je zulk soort fouten niet herkennen

het is echter heel ergerlijk en onprofessioneel van apple dat ze dat rechten probleem tot op de dag van vandaag niet opgelost hebben.

 

verder is het leuk speelgoed.

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nieuwe beta’s voor tvOS 9.2, watchOS 2.2 en El Capitan 10.11.4 verschenen

 

OS 9.3 releasenotes

 
iOS 9.3 is pas net door Apple beschikbaar gesteld. Eén van de eerste functies die inmiddels is ontdekt is dat je meerdere Apple Watches kan koppelen met één iPhone. Je hebt hiervoor de eveneens vanavond verschenen eerste beta van watchOS 2.2 nodig.
Daarnaast bevat iOS 9.3 een nieuwe Night Shift (nachtmodus) waarbij het scherm ’s avonds warmere tinten krijgt. Dit is een alternatief voor de app f.lux, die korte tijd zeer populair was, maar daarna op verzoek van Apple weer offline werd gehaald.
Een derde nieuwe functie heeft te maken met scholen: zij kunnen voortaan iPads met meerdere gebruikersaccounts gebruiken. Ook kunnen ze Apple ID’s maken die door een centrale persoon worden beheerd.
 
Nieuw in OS X 10.11.4
In OS X 10.11.4 maakt Apple eindelijk vorderingen met het brengen van Live Photos naar de Mac. De bewegende foto’s van de iPhone 6s kunnen in El Capitan 10.11.4 in de berichten-app worden bekeken. Notities die in iOS 9.3 van een wachtwoord worden voorzien, kunnen alleen met OS X 10.11.4 geopend worden.
 
watchOS 2.2 beta 1
Apple Watch Sport rood bandjeOok heeft Apple vanavond de eerste beta van watchOS 2.2 beschikbaar gesteld. In watchOS 2.2 is het mogelijk om meerdere Apple Watches met de iPhone te koppelen. Daarnaast zijn er kleine andere verbeteringen doorgevoerd.
De beta van watchOS 2.2 beta is te downloaden via de speciale Apple Watch-app op de iPhone. Daarvoor moet wel de nieuwste iOS 9.3 beta geïnstalleerd zijn. Ook moet je Apple Watch tenminste 50% batterijlading hebben, aan de lader hangen en verbonden zijn met de iPhone.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...