Ga naar inhoud


TVV vraagt smartkaart in te leveren bij stopzetting abo


Adriawinner

Aanbevolen berichten

Enigszins vreemd kan je de oproep om de kaart te retourneren echter wel blijven noemen.

 

Mijn internetproviders vragen al sinds jaar en dag modem/router terug te sturen.

Dat niet doen bleef steeds zonder gevolgen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb per email aan hen onder een andere naam, hun de hypothetische vraag gesteld: "ik kan een kaart overnemen van iemand die al 6 maand geen abo meer heeft. Dus een thans niet werkende kaart. Kan ik betreffende kaart op mijn naam registreren"

 

Hopelijk weet ik binnenkort of mijn kaart volledig weg te gooien is of te verkopen

 

Veel succes.

Op mijn vraag maanden geleden of ik in Nederland de werkende kaart met abo van een Belg zou kunnen overnemen kreeg ik nimmer antwoord.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had beide kaarten aangekocht. Ik heb ze natuurlijk niet teruggestuurd want ik zal ze misschien later terug activeren...

Ik moet wel zeggen dat het opzeggen van het abonnement heel vlot ging. Gewoon gebeld en ze hebben het de dag zelf gedesactiveerd en enkele dagen later kreeg ik een pro rata terugbetaling van het reeds betaalde abonnementsgeld van de lopende maand... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn internetproviders vragen al sinds jaar en dag modem/router terug te sturen.

Dat niet doen bleef steeds zonder gevolgen.

 

Die zal je dan wel in bruikleen hebben verkregen wat gebruikelijk is bij internet providers, of moest er voor je modem/router betaald worden.?

Indien je voor je modem/router moest betalen blijft het een vreemd verzoek je spulletjes gratis in te leveren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formeel zijn die dingen in bruikleen gegeven.

 

Is dat anders dan met de zwarte ontvanger die ik indertijd van Canal Digitaal kreeg? Was dat een geschenk?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Formeel zijn die dingen in bruikleen gegeven.

 

Is dat anders dan met de zwarte ontvanger die ik indertijd van Canal Digitaal kreeg? Was dat een geschenk?

 

In bruikleen betekend simpel weg dat je niet expliciet voor de apparatuur betaald hebt.

Je bent dan ook geen eigenaar en de provider heeft het rechts ZIJN apparatuur terug te ontvangen.

 

Krijg je gratis apparatuur en je kan dat bewijzen dan is de apparatuur jouw eigendom en ben je niet verplicht de apparatuur terug te geven.

Bij M7 is er in het verleden gratis apparatuur verstrekt bij het afsluiten van een contract van 2 jaar en apparatuur in bruikleen gegeven en uiteraard apparatuur verkocht, dan heb je een nota/factuur.

Kijk op je pakbon wat bij jou het geval is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bij xDSL providers zijn ze meestal gesubsidieerd. Bepaalden gaan deze bij het afsluiten van een abonnement onbruikbaar maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...