Ga naar inhoud


Waarom kan ik in het forum geen emoticons gebruiken ipad mini2 op forum


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik post soms berichten op dit forum hier met een ipad mini 2, en soms kan je een zin extras geven met emoticons.

Helaas met ios 8.X en safari, ontbreekt deze functie van emoticons.

Misschien ligt dat bij mij aan een verkeerde instelling. Misschien een verkeerde instelling in de forum software? Ik vermoed dat andere gebruikers hier, ook wel ipads gebruiken, en vroeg me of zij dat ook ondervinden.

Gekend probleem, of alleenstaand geval bij mij?

post-40019-0-04078000-1444907301_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk eerder dat het aan de instellingen van het forum ligt.

De volledige editor wordt trouwens niet weergegeven op mobile devices en je krijgt dus enkel een testarea.

 

Je kan wel emoticons gebruiken als je de BB codes ervan weet. Deze :D bijvoorbeeld is een dubbele punt + D

 

Hoe kan je die te weten komen?

Wel, op een niet mobile device zet je alle emotions die regelmatig gebruikt.

Klik in de editor balk op het eerste knopje van de bovenste rij BBCcode modus. (lijkt op een schakelaartje) en je als alle codes zien.

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Im vraag me af of ik het nu over hetzelfde heb maar als je met emoticons o.a. deze (zie bijlage) bedoeld dan kan ik die met mijn iPad op dit forum gewoon toepassen.

Het zijn er standaard bijna 800.

Ik heb het dan over een iPad Air 2 met IOS 9.1 Beta maar dat laatste maakt volgens mij niet uit.

 

Het zou kunnen zijn dat de kleinere iPad dit niet ondersteund.

post-37183-0-74724500-1444919961_thumb.png

post-37183-0-36592900-1444919984_thumb.png

post-37183-0-98952600-1444920006_thumb.png

post-37183-0-02666800-1444920023_thumb.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen,
 
Nee, wat jij nu toont zijn de emoticons van je iPhone iPad zelf. Die zie je uiteraard wel.
 
Maar sattv4iedereen heeft het over de forum emoticons die je kan gebruiken.

 

Onderstaande zie je normaal staan als je via een computer werkt.

Bij een mobile device zie je dat niet.
 
 
post-31179-0-97836700-1444921290_thumb.png

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zag bij toeval, dat je naast de cijfertoets emoticons kan opvragen, zou de forumsoftware die overnemen?

Even proberen:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zag bij toeval, dat je naast de cijfertoets emoticons kan opvragen, zou de forumsoftware die overnemen?

Even proberen:

Nee dus.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze dus wel zelf intoetsen zoals dubbele punt met een ) er naast...     :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...