Ga naar inhoud


CCcam--> oscam ET8500 ---> geen beeld


Aanbevolen berichten

ET8500 met DVB-T, DVB-C en 2 DVBS tuners, pli  4. Vandaag maar eens softcam proberen te veranderen naar oscam, laatst zomaar geen beeld meer met CCcam ondanks prio aanpassing. Ging recent op mijn oude ET9000 probleemloos, zonder enige aanpassing. Resultaat: geen beeld op sat, dvbc en digitenne ...Dit zou toch "out of the box" moeten werken met pli? CCcam maar weer teruggezet, mabel en digitenne opnieuw in moeten lezen.. Iemand een ideetje?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor Canal Digitaal kaarten werkt het "out of the box". Digitenne en kabel zeker niet! Je zult een reader voor Digitenne (Conax) en Ziggo moeten maken. Als het om de vrije kabelkanalen gaat hoeft dat natuurlijk niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dus. Ik heb alleen de vrije kanalen van Ziggo en digitenne, en een  CD-kaart. Na proberen oscam nergens beeld, behalve op de FTA sat kanalen . Nu met CCcam weer beeld overal. Ik wilde oscam verwijderen en opnieuw installeren maar kom nergens de optie verwijder softcam tegen (zal wel aan mij liggen hoor). In de pli download staat geen oscam (mogelijk omdat ik hem al heb geinstalleerd). ik vind het wat merkwaardig.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

FTA kanalen worden niet aangetast door wat voor softcam dan ook... Dus dat is wat vreemds... Dus Digitaletenne en Ziggo hoort gewoon zichtbaar te blinven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de andere reader geprobeerd, geen verschil. Zou oscam in de war raken van 4 tuners??? Ben nog niet in de configs gedoken, kwam even niet zo goed uit. Heb er wel een oude ziggokaart inzitten, weet niet of dat zin heeft,  maar ook toen die er uit was kreeg ik geen beeld. Maar het gekste vind ik dat het in ET9000 meteen goed ging. Maar daar zitten natuurlijk maar  2 dvbs-tuners in

aangepast door Sattofiel

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh??

Als theparasol dat zegt zou ik maar aannemen dat het klopt.
  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels

"Standaard installatie OSCAM werkt niet, canal digitaal op zwart bij ET7000 Started by hanomag, 08 Sep 2015 19:38"
 
gelezen. Ik heb nog een smargo liggen, denk dat ik daar maar eens mee aan de slag moet.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

oscam werkt niet samen met de interne reader van de et8500

 

 

Ik dacht dat dit ondertussen was opgelost door nieuwere drivers van Xtrend?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...