Ga naar inhoud


Zender app's en zelfs programma apps begin einde regulaire uitzendingen?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ze zijn er al een tijdje de apps van zenders al of niet via derden. Maar steeds komen er meer apps rond programmas zelf. Ik kan begrijpen, dat ze zoveel mogelijk kijkers willen bereiken (jeugd,kinderen,etc), maar tegelijk vraag ik me af, of dit niet zal leiden tot het einde van regulaire uitzendingen, of wie gewoon kijkt zonder app achteruit wordt gestoken? Soms zie je dan van neem actief mee en reageer via de programma app.

Eigenlijk rare kronkels. Langs de ene kan altijd grotere en betere scherms (UHD), en langs de andere kant lonken ze je naar apps, waar je dan zit te kijken op een klein scherm.

Hier hebben beide interactieve providers speciale toetsenbordjes gemaakt om gemakkelijk te kunnen reageren, maar niet meer ondersteund te gebruiken.

Als er iets wereldschokkend is zoals in parijs, kan het nuttig zijn, om via nieuws app de situatie op de voet te volgen indien gewenst, maar andere programmas zie ik toch nog liever op een tv.

Maar misschien ben ik ouderwets, en verdienen programmamakers niet meer aan mensen die ouderwets zitten te kijken??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...