Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Barcelona


Sprietje

Aanbevolen berichten

En dat is allemaal de schuld van Vettel ?

 

Ik zie hier eerder het probleem bij zijn renstal liggen. 

Hij is er op een rot-manier uitgebonjoerd bij zijn club. Ik kan me voorstellen dat de motivatie alleen dan al ver te zoeken is. 

Dan spelen er andere dingen achter de gordijnen bij Ferrari. 

 

Ik hoop dat Vettel een beter onderkomen vind bij een toekomstge club. Hij is en blijft een klasse coureur. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Er zijn in het recente verleden genoeg races geweest waar Verstappen niet eens gefinisht is.

Elke keer viel zijn wagen uit,

 

Is Verstappen dan een slechte coureur?

 

Succes bij de F1 wordt bepaald door techniek, tactiek, team en coureur.

 

Ik vergeet er nog een, cash.😎

 

Wanneer er geen successen behaald worden is de coureur de laatste in de keten, maar om dan te stellen dat de coureur 100% verantwoordelijk is?

Ferrari heeft duidelijk aan succes ingeboet nadat de brandstof regels en meting werden gewijzigd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt opgelet tijdens de wedstrijd...saai race op harde banden.

 

Leclerc viel uit nadat zijn electrische systeem uitviel en was kennelijk al bezig geweest om zijn gordels los te maken.Toen kon hij de motor weer starten weer starten maar zat los in de auto. Wel kon hij zo een safety car voorkomen.

 

In de pit hebben ze nog geprobeerd om de gordels weer vast te zetten maar dat ging te moeizaam. Einde race voor Leclerc.

 

Bottas is niet blij met zijn Mannen in Zwart pak en als koele fin gaf hij genoeg stoom af om de eerste stoom aangedreven F1 (Zero) de wedstrijd te winnen. Alleen jammer dat hij niet zo'n auto reed met als claxon een stoomfluit....gen blauwe vlaggen meer nodig zo.

 

Vettel had een ander zitje moeten zoeken zodra hij hoorde dat de illegale modificaties verboden werden. Nu zit hij met de gebakken peren te balen in een auto die weer zo langzaam is als voorheen.

 

Op naar Spa over twee weken. Verbod op de extra vermogen knop wat naar mijn mening exact niets gaat veranderen. Hopelijk mag Bottas een normale overal aan als het warm is.

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bottas verloor 3 kilo aan gewicht tijdens de race en geeft daarvan zijn zwarte overall de schuld en dat gaat ten koste van je prestatie.

 

Max verstappen reed de race met een oude motor die minder presteerde. Max kreeg in Silverstone een nieuwe motor waarmee hij t/m de kwalificatie in Barcelona bleef rijden maar had tijdens de kwalificatie last van enkele elektronische problemen. Uit voorzorg kreeg hij daardoor tijdens de race zijn oude motor weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Bottas verloor 3 kilo aan gewicht tijdens de race  

 

 

 Zijn dat soms die zwarte stukjes die je langs de baan ziet liggen 😊

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Bottas verloor 3 kilo aan gewicht tijdens de race en geeft daarvan zijn zwarte overall de schuld en dat gaat ten koste van je prestatie. 

 

Lulkoek. Een mens verliest niet 3 kg aan gewicht doordat ie 2 uur lang goed zweet. 

Het gewicht dat je verliest aan transpiratievocht is binnen de kortste keren weer terug door het innemen van water en mineralen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Lulkoek. Een mens verliest niet 3 kg aan gewicht doordat ie 2 uur lang goed zweet. 

Het gewicht dat je verliest aan transpiratievocht is binnen de kortste keren weer terug door het innemen van water en mineralen. 

Dan moet de waterzak in de auto wel genoeg drinken bevatten. Verlies je vier liter en je hebt één liter aan boord dan ben je drie liter schuldig.

 

Zelf aan wielrennen gedaan en het grootste verlies was 5 kilo in zo'n 8 uur en ik woog toen 72 kilo.

Moest ooit een keer stoppen voor stoplicht en toen ik eindelijk weer mocht afkoelen, door te fietsen, bleef er een natte plek op het asfalt achter van het zweet.

 

Koelen/verdampen is noodzakelijk en als de kleding ook nog de warmte van buitenaf opslaat, dan werkt de koeling door te zweten slechter.

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 tot 3 Kg verlies ik meestal ook met een dag werken aan vocht en dat meestal ondanks 6 koppen koffie (of meer) en 1,5L water.

Daarnaast zou ik toch denken dat met snelheden van boven de 300 zelfs warme lucht wel koel aan zou voelen.

Maar wel lullig dat een auto van een miljoentje of wat geen airco aan boord heeft. 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Lulkoek. Een mens verliest niet 3 kg aan gewicht doordat ie 2 uur lang goed zweet. 

Het gewicht dat je verliest aan transpiratievocht is binnen de kortste keren weer terug door het innemen van water en mineralen. 

 

Tja, de coureurs worden voor- en na de race gewogen inclusief helm en die 3kg zal echt wel kloppen. Dat ze dat gewicht niet voor goed kwijt zijn is logisch. Dat de podium gasten eerst wat champage drinken is één, ze zullen zeker de volgende race in België ook wel een heerkijk Belgisch biertje nemen. Tja, jammer dat je dat kabouterbier of een andere tripel hier in Zuid-Spanje niet kunt kopen. Daarvoor moet je in Spanje toch echt in de toeristenbadplaatsen zijn waar ik absoluut niet wezen wil.

LaChouffe bier.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Sprietje zei:

geeft daarvan zijn zwarte overall de schuld 

 

Nou, dat is ook geen rocket science. 

Iedereen weet dat zwarte kleding in de felle zon nou niet echt comfortabel is. 

 

We zullen Sprietje eens bij hem thuis in Spanje in een zwarte coureurs-overall het dak op sturen om 2 uur lang een schotel te monteren en af te richten. En dan kijken hoe het met hem gaat na 2 uur werk in de volle middagzon. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

We zullen Sprietje eens bij hem thuis in Spanje in een zwarte coureurs-overall het dak op sturen om 2 uur lang een schotel te monteren en af te richten. En dan kijken hoe het met hem gaat na 2 uur werk in de volle middagzon.

https://media.istockphoto.com/photos/grilled-chicken-indonesian-version-locally-known-as-ayam-bakar-picture-id984711166?k=6&m=984711166&s=612x612&w=0&h=WOm2ro5fYoWbZb_8koQWUKxyFJwNsdp0kF9nYuCakI0=

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In oktober komt de F1 gekte naar Portugal, naar Portimao. Was daar gisteren, ga daar in oktober ver vandaan blijven en waarschijnlijk eerder richting Spanje wat gaan relaxen.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...