Ga naar inhoud


Peter R. de vries in Amsterdam neergeschoten, overleden op 15 juli.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Peter R de Vries is vanavond  in Amsterdam neergeschoten.

Politie is op zoek naar de dader.

Peter R.  is volgens de krant 5 keer beschoten, en aan het hoofd verwond.

aangepast door ceesv
Titel aangepast

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel vreemd dat hij beveiligd zou worden maar dat buurtbewoners aan konden geven dat hij daar regelmatig te zien was omdat zijn auto altijd op de Prinsengracht geparkeerd stond.

Dat is toch iets wat ze je als 1e leren in de beveiliging nl. nooit altijd hetzelfde doen en als dat niet anders kan dan daar actief maatregelen nemen.

Dit in combinatie met de vaste uitzendtijden van het programma waarin hij te zien was is de ideale combinatie voor een hinderlaag en ik kan me haast niet voorstellen dan dat het bedrijf die hem beveiligde hem daar niet op gewezen heeft.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn kennissenkring bestond niet uit misdienaars. 

Dus ik kan me voorstellen in welke hoek de daders te zoeken zijn. 

De opdrachtgever zit met grote zekerheid al achter slot en grendel. 

Ik kan alleen maar hopen dat ie per ongeluk tegen een mes aanloopt. Dan is dat vuil ook opgeruimd. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik ken Peter R De Vries nog als misdaadverslaggever, raar om zoiets te lezen, waarom? wie? wat? Zo ineens? Hopelijk herstelt Peter terug! Zo een dingen gebeuren toch enkel in Amsterdam of in Brussel, wat is daar al allemaal niet gebeurd de laatste jaren.

Ik kijk helaas geen nieuws meer, van vtm, vrt of rtl of wat dan ook.

Omdat ik altijd zeg, geen nieuws is goed nieuws en laat ons hopen dat dit goed komt.

Misschien eens in de toekomst elke bekende Nederlander of Vlaming bescherming bieden als ze buitenshuis gaan.

Mooie zomer zo, nog van dat? Wat daarna, of wie daarna?

Gelukkig ben ik een weekje in verlof even verlost van mijn werk, want laat ons allemaal eerlijk zijn het is niet allemaal goud wat blinkt.

Of je voelt je niet altijd 100%, iedere dag is verschillend.

Men zou respect moeten hebben voor bekende mensen die ons willen laten zien wat er in het land en de wereld gebeurd, wie doet er nu zoiets, hopelijk krijgt de dader ook een paar schoten!

Of Peter R De Vries iets misdaan, hopelijk niet, maar om nu iemand op hem te laten schieten? Raar allemaal, nu is t aan de politie om op te treden, om uit te maken wie, wat waar, waarom?

Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het extra nieuws was te zien op zowel RTL4 als op RTL Z, ik heb het even gezien, normaal was er het programma "Humberto" op RTL4, maar er werd ook nieuws uitgezonden, raar als men al beschikt over een nieuwszender. Toch spijtig dat dit gebeurd is, misschien zullen de vele reportages nog dikwijls heruitgezonden worden op RTL4 of SBS6.

Rip Peter R. De Vries, nu voor ons een groot verlies.

Heeft iemand iets meer gehoord van het nieuws, weten we nu wie, wat en waarom?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde het zonet onderweg.

Wie, wat en waarom is eigenlijk wel bekend...

Ik hoop dat ze een paar Chinese ondervragers loslaten op de uitvoerders, dan komen we wel achter de opdrachtgevers. En bij die opnieuw, dan komen we wel achter de opdrachtgevers een trap hoger. Enzovoort.

Ik weet, het mag niet, maar....

Iemand van de advocatuur had het over Nederland als rechtsstaat. Ik vrees dat we inmiddels meer een maffiastaat zijn geworden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel ik over sommige zaken die al gepasseerd zijn een antwoord zou hebben, beter dan de rechter, maar de rechter moet dan ook de regels volgen die er zijn. We zullen wel zien wat dit teweeg zal brengen en hopelijk overkomt dit niet nog een bekende Nederlander, zo niet moeten deze ook bescherming krijgen buitenshuis.

Ergens mag men nog respect hebben tegenover bekende Nederlanders of bekende Vlamingen.

Al dan niet tegenover iemand die misdaadverslaggever is, respect is daar tegenover wel op z'n plaats.

Zo iemand liet ons tenminste weten hoe het er in Nederland aan toe ging.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de overheid ballen had gehad dan hadden ze meteen na deze laffe daad ik weet niet hoeveel criminelen opgepakt om te laten zien dat ze niet met zich laten spotten.

Ook nu weer "bekenden" van de politie die zijn opgepakt.

Als ze al bekend zijn dan kun je ze toch ook in de gaten houden en zorgen dat ze geen rottigheid uit kunnen halen of zet je ze over de grens zodat ze in het eigen land het lieverdje uit kunnen gaan hangen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gerrit B zei:

dan kun je ze toch ook in de gaten houden

Het zijn er zoveel dat we dan een viervoud aan politie rechercheurs nodig zouden hebben las ik enkele maanden geleden in de HP de Tijd.

Vergeet ook niet dat het analyseren van alle afgeluisterde crypto-chats die men al jaren heeft liggen ook nog wel jaren nodig heeft om tot acties over te kunnen gaan en overigens dat doet Nederland ook samen met de Europese en buitenlandse politie eenheden. Daar zijn toch echt wel behoorlijk wat successen geboekt. Ofschoon sommigen zeggen dweilen met de kraan open.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...