Ga naar inhoud


Denver tablet geen wifi verder dan 5 meter.ipad mini en samsung perfect.


Aanbevolen berichten

Zoals Wiz al opmerkte is dit OFF-Topic maar als je al iets over een IPad roept, vermeld dan het type daarbij.

Tussen de ontvangst van de eerste en laatste IPad liggen werelden van verschil.

Ik heb een IPad Air 2 en daar is niets mis met de ontvangst.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


En een ipad gelijk welke, vind ik niet verantwoord voor een kind van 9.

En de tablet van haar vriendin, een samsung ( type onbekend) deed het evengoed als mijn ipad mini 2 op wifi gebied.

Dat android hardware bij deze altijd meuk is, vind ik...

Maar er moet ergens een verschil zitten, tussen android tablets van 80€ en van 399€.

Die goedkopere tablets gebruiken dan soms ook een android versie, die bepaalde apps niet aanvaarden.

Ben benieuwd hoe de yelo play app daarop zou reageren, maar het zou me niet verbazen 0,00.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen, maar voor een kind niet toepasbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk, is het goedkope makelij, eentje van de drie is na 3 weken al overleden.

Ben benieuwd wat met garantie, want bepaalden, zoeken altijd wel "iets" om die niet te moeten herstellen/vervangen.

vocht,zweet,gevallen e.d.

ze zijn gekocht in een speelgoed winkel, ik vraag me af, welke weg die allemaal moeten afleggen.

Zoiets koop je toch beter in een speciaalzaak me dunkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland moet de leverancier (de speelgoedwinkel) gewoon 2 jaar garantie geven. Ook al geeft de fabrikant maar 1 dag garantie. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...