Ga naar inhoud


Welke Tablet kopen ?


mika-nl

Aanbevolen berichten

Die van Apple neem je voor betrouwbaarheid, degelijkheid, veiligheid, langdurige updates e.d.  Om te vergelijken met telefoons: m'n ouwe perfect functionerende Iphone5 uit 2012/13 heeft bv. vorige week nog een update gehad. Maar ze zijn duurder en je wilt Android, dus die van Apple vallen af.

Bij telefoons is de rest veel minder qua updates, Samsung heeft als ik me niet vergis beloofd het 2 jaar te doen ipv. 1 jaar na klachten, maar misschien ligt het bij tablets gunstiger. Daar heb ik geen exacte gegevens van, behalve dat m'n ouwe Ipad (schatting van vrouwlief 5 jaar) een probleemloos geval is. De oudere voorganger is naar dochter gegaan en overleden qua scherm toen kleinzoon hem tegen de muur smeet, niet omdat de Ipad het na een jaar of 7 of meer moeilijk deed, maar omdat kleinzoon moeilijk deed en een moderne opvoeding genoten had.

Daar kunnen Ipads dus niet tegen, maar wie weet een goedkoop merk wel. Je kunt dan iig. 2x smijten.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op 29-6-2019 om 07:18 zei Tonskidutch:

kijk dan heeft zo een laptop toch voordelen, die smijt je niet zomaar om

Screenshot_100.png

Dat waren nog eens tijden...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...