Ga naar inhoud


Welke Tablet kopen ?


mika-nl

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ,

 

Ik ben opzoek naar een tablet ,

Ik wil hier door mijn laptop met linux meer aan de kant kunnen leggen.

 

Ik zoek iets om te e-mailen en op het web tesurfen.

Youtube en Netflix zijn ook belangrijk

 

Het meest belangrijke vind ik eigenlijk de update ondersteuning en liefst een zo kaal mogenlijke android versie

 

Zelf dacht ik aan Lenovo Tab 4 8 , iemand nog andere iedeetjes ?

 

Gr MiKa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Onlangs de Samsung Tab A 10.1 gekocht. Prima ding met enorme batterij capaciteit. En voor wat jij ermee wil doen duur zat.

https://nl.hardware.info/reviews/8767/10-android-tablets-review-er-valt-nog-genoeg-te-kiezen

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie !

Nadeel van samsung is dan weer dat er een hoop onnodige software word bij geleverd .

en het ergste is dat deze niet teverwijderen is.

 

Na nog wat zoek werk lijkt me 7 of 8 inch een mooi maatje met 2gb intern geheugen min 16gig opslag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeste zijn gewoon troep hoor, en meestal ben je een Illusie armer na aankoop van deze spullen,  Android daar heb ik het helemaal mee gehad, ben je zo een slaafje van Google mee.

 

Persoonlijke mening, gebaseerd op jaren ervaring, verder laat ik iedereen de vrije keuze hoor.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xiaomi heb ik ook naar gekeken maar als linux gebruiker word ik nerveus van chineese software met achterdeurtjes.

Het is lastig , vandaar ook mijn vraag hier.

 

Ik ben het zelfs met Tripleboy eens liefst ging ik voor een ipad maar dan kom je weer op andere prijzen uit.

Misschien nog even wachten op ChromeOS op een tablet , dan heb ik in ieder geval updates

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar opnieuw een Lenovo TAB 2 A10-70F gekocht (in de aanbieding voor 159,- € bij een grote Markt op mediagebied) nadat mijn koffer was gestolen waarin de vorige helaas zat, maar nu met 32 Gb. intern opslaggeheugen. Snel en mooi Full HD scherm.

 

Voor veel merken en modellen zijn er trouwens ROMs in omloop waarmee je Android kunt vervangen. Kijk maar eens op bijv. https://forum.xda-developers.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een Samsung Tab 10 in gebruik met windows als os, bevalt mij prima.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mika-nl is zeker met zijn nieuwe taplat op reis?

maar een Tablet voor de één is een computer voor de ander, als je ook nog eens kunt aangeven, specificeren waar het voor gebruikt wordt kan een preciezere keuze gemaakt worden

 

erg fijn voor de professionals op weg naar vergadering en op de bouwplaats is toch de iPad - pro een heel fijn tool met autocad and all

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

dance with the devil, zou ik haast zeggen...

ook voor andere OS'jes die niet meer ondersteund worden na één twee jaar lijkt me een chromebook met dat OS toch niet de evidente keuze als je privacy en interactief wilt werken

dat zie je toch ook op je android, alles wordt gebruikt, alles waar je voor gekozen hebt, en dat is Google middels het account om die apps te kunnen gebruiken

zeg nooit die anderen doen dat soort dingen niet ...

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

De Consumentenbond vergelijkt ook wel eens tablets.
Wellicht heb je daar wat aan: https://www.consumentenbond.nl/tablet

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...