Ga naar inhoud


Dreamote lite werkt niet in ios 9.x ipad mini 2


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik gebruikte op mijn ipad mini 2 op ios 8.x, enorm veel dreamote lite, voor mijn duo solo en de xp te programeren, controle e.d.

Nu heb ik gisteren mijn ipad mini2 geupdate naar ios 9.x, maar helaas werkt deze niet meer perfect.

Her instaleren bracht geen oplossing. Het is voornamelijk als je het uur wil wijzigen die problemen heeft.

Als de pc vrij is, zal ik een screenshot plaatsen.

Zeer vervelend. Zouden die ergens gecontacteerd kunnen worden?

Het is het meest gebruikte programma op mijn ipad.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon via de app store.  Maar als je daar kijkt is de laatste update in 2011 geweest, dus of ze nog actief zijn......

 

 

  • Category: Utilities
  • Updated: Nov 29, 2011
  • Version: 1.1.13
  • Size: 4.5 MB

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een alternatief dat wel goed werkt op ios 9.x? Heb ooit vu player op android had, en was een ramp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blackbox doet het prima.. Overigens kun je dezelfde zaken gewoon met de OpenWebIf van de box i.c.m. de Dreambox dus Dreamote Lite is eigenlijk niet meer nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al een hele tijd Blackbox, functioneert uitstekend.

Ik zie dat deze betalend zijn klopt dit? Niet dat ik alles gratis wil, maar een trial periode zou leuk zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Blackbox Pro ook gekocht alleen het werkt niet op de Iphone 6 wil niet eens opstarten zie effe dat zwarte scherm weer een miskoop

Daarom vind ik zoals op pc, een trial periode leuk, om te testen.

En webif is niet zo gemakkelijk vind ik.

Nu ga ik naar boeket zender en epg. Zie ik een interesant programma, klik op add timer even aanpassen en klaar.

Maar de tijd aanpassen gaat niet meer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken op Apple Store.. Dreamote lite wordt niet meer onderhouden. De site Freaque.net wordt nu als hostingsite gebruikt. Er zijn geen Apple Apps meer te vinden en ook geen contact formulier.... Die kun je dus wissen uit de lijst... Zo gaat dat met Apps...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...