Ga naar inhoud


ipad 2 icloud lock


bbyou
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten


Gewoon in DFU modus zetten, aan iTunes hangen en de herstelfunctie laten uitvoeren...

Probleem wordt als het toestel gejat is en aangemeld is bij Apple.. Dan gaat hij nooit meer werken en kun je hem in de kliko smijten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jailbreaken misschien een optie ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat ding niet werkt melding maken op marktplaats om zo die oplichters er uit te halen, ook melding maken naar politie als dat ding gejat zou zijn.

Op marktplaats komt de laatste tijd veel te vaak onbruikbaare rommel te koop te staan, dus dat altijd melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

De iCloud lock is juist een Feature om diefstal tegen te gaan.

 

De originele eigenaar moet je dit wachtwoord geven of vanuit icloud.com het apparaat op afstand wissen en vrijgeven zodat jij het weer kan activeren.

 

https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=nl_NL&viewlocale=nl_NL

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weliswaar mosterd na de maaltijd maar jij had voor de aankoop kunnen afdwingen dat de verkoper aantoont dat het 'Activeringsslot' is uitgeschakeld.

Dat kan via de onderstaande link, serienummer invoeren en je weet of jij als nieuwe gebruiker toegang krijgt.

 

https://www.icloud.com/activationlock/

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja, maar dan ben je ook wel erg beperkt in alle functies. Er zijn zat personen die je Ipad kunnen resetten tegen betaling.

 

Geef het nummer ook even aan de FBI die hebben er problemen mee.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik werk bij een kringloopwinkel en daar kwam een iPad 2 binnen. Deze zat in een zak met kleding. Misschien weet de eigenaar niet eens dat ie weg is. Helaas heb ik Ipad te vroeg een fabrieksreset gegeven waardoor de naam van de eigenaar gewist is. Ik zag wel dat de Ipad 132 weken niet gebruikt is en deze heeft een beschadiging aan het scherm.  Apple gebeld en de situatie uitgelegd. Mijn naam en telefoonnummer doorgegeven maar zolang ik de originele factuur niet heb wil Apple niet meewerken door bijvoorbeeld contact op te nemen met de originele eigenaar. Erg jammer.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...