Ga naar inhoud


ipad 2 icloud lock


bbyou
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten


Apple hoeft de naam niet aan mij door te geven. Ik heb gevraagd of Apple ZELF contact met deze persoon kan opnemen. Zodat deze persoon weer contact met mij kan opnemen. Mijn naam email adres en telefoonnummer is bij Apple bekent maar ook dat doen ze niet.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij het aanmaken van een icloud id of Apple id hoef je geen legitimatie te overleggen. Je kan dus invullen wat je wilt en dat maakt het ook meteen zinloos om om adresgegevens te vragen aan Apple. Op internet staan best veel hints bij het aankopen van gebruikte Apple hardware en daar staat steevast bij dat je pas tot koop over moet gaan als je zeker weet dat het icloud id is gewist door de eigenaar. 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 8-1-2016 om 18:49 zei Jürgen:

Weliswaar mosterd na de maaltijd maar jij had voor de aankoop kunnen afdwingen dat de verkoper aantoont dat het 'Activeringsslot' is uitgeschakeld.

Dat kan via de onderstaande link, serienummer invoeren en je weet of jij als nieuwe gebruiker toegang krijgt.

 

https://www.icloud.com/activationlock/

Dat is nog geen bevestiging dat het om dat toestel gaat, ik spreek uit ervaring. Ze nemen een niet iCloud verbonden toestel en geven je dat mei nr en dan sturen ze of niets of een geblokkeerd op. Dat ene toestel brengt zijn eigen kost meerdere malen op. Er zitten echte hackers tussen, gerecht komt niet tussen ondanks alle bewijsstukken en kostprijs van 400€. Persoonlijk afhalen is de enigste juiste actie.

aangepast door vitske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dan moet je wel iets beter kunnen solderen.

 

zonder soldeer föhn gaat je dit echt niet lukken.;)

 

maar voor die 9 euro kun je wel een risico wagen.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...